Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою не у віршах


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою не у віршах

Коли походить цей великий празник і на календарі з'являється заповітне число, моє сердечко починає схвильовано стукати. Адже це твій день, сестра, День твоєї появи на світ нашої сім'ї, день, який перевернув все моє життя! Сестричка! Роднусенька моя! З Днем Ангела! Іменинниця ти наша! Вся родина захоплюється тобою з самого народження, адже ти принесла в наш дім щастя! Ти даруєш нам чудові емоції! Ти – подарунок долі для нас всіх! Бажаю тобі відчувати любов нашої сім'ї і отримувати такі ж позитивні емоції від нас усіх! Нехай твій характер не змінюється з роками, залишайся з такою ж чистою, прозорою душею, як у ангела! Даруй нам своє ярке, життєрадісне настрій, який заряджає всю сім'ю натхненням до життя! Залишайся такою ж досконалою і ідеальною! Бажаємо тобі здоров'я і довголіття, мила сестра!

***

Сестра! Вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі багато-багато щастя, щоб у твоєму житті твоя широка дорога не стала вузькою стежкою! Любові тобі бажаю великої і чистої, як сльоза! Щоб твої очі завжди посміхалися від щастя! З Днем народження!

***

Наше життя, як бурхливий перебіг: то переносить нас далеко один від одного, то знову наближає, то обсипає яскравим сонячним світлом, то ллє безпробудним дощем... Щиро хочу, сестричка, щоб ти знайшла свою тиху гавань щасливу, щоб гармонія розливалася в твоїй душі, щоб ти цвіла, як вишукана орхідея, щоб любов наповнювала тебе натхненням і жагою до життя! З Днем народження, рідна!

***

Мій рідний, найближча людина, я хочу побажати тобі в твій день народження сонячного промінчика, гладящего твоє обличчя теплим весняним ранком, осіннього кленового листа, м'яко опускається на твою долоню, сніжинку, тане в теплі твого дихання і зоряного липневого неба, прикриває тебе від усіх негод цього світу. Будь щаслива, сестро!

***

Сестричка кохана, сьогодні твій день, сьогодні ми всі зібралися в твою честь, тому хочеться побажати тобі всього самого найкращого, щоб всі твої мрії і плани збувались, щоб ти ніколи не впадала у відчай і не сумувала, щоб завжди була здоровою, щасливою, щоб тебе завжди оточували тільки вірні і люблячі люди. З Днем Народження, сестричка!

***

Моя рідна, моя кохана сестричко, я хочу сьогодні тобі від усієї душі побажати всього-всього, що тобі необхідно в житті для повного щастя і гармонії на душі. Я бажаю тобі мільйони посмішок і розуміння, доброти і тепла оточуючих тебе сердець. Великих тобі успіхів та успіхів та безліч приємних дрібниць і радощів. Я бажаю тобі відмінного здоров'я, сили духу, енергії та натхнення. Нехай твій дім процвітає і стає повною чашею. Хай в ньому завжди будуть близькі і рідні тобі люди, нехай живе в ньому тепло і затишок. Мені дуже пощастило з такою сестричкою, як ти, мила! Ти такий хороший чоловік, ти шляхетна, розуміюча, світла, добра, чуйна, вірна, чесна. А головне – у тебе величезна душа, яка здатна зробити щасливими тих, хто поруч з тобою. Я хочу побажати тобі чарівної і дуже красивого життя. З Днем Народження!

***

Сестричка, з днем народження! Будь прекрасна, кохана, бажана, чарівна і приваблива. Нехай мрії збуваються, чоловіки закохуються, гардероб регулярно поповнюється. Здоров'я, успіхів, посмішок, веселощів тобі. І знай, що ти завжди можеш покластися на свого брата. Я тебе люблю!

***

У такий класний сонячний денечек мені просто необхідно в першу чергу привітати мою круту старшу сеструлю. У нас з тобою склалися космічні відносини, тому що саме ти була поруч зі мною в різні моменти мого життя. Іноді мені здавалося, що гірше вже бути не може, але магічним чином з'являлася ти і казала, що все буде дуже круто. Ти навчила мене до всього ставитися спокійно, тому що не можна втрачати енергію на негативні моменти. Але часом ти все ж підставляла мене перед батьками, тому що скидала свої помилки на мене, але я все ж прощаю тебе, бо знаю, що ти це робила не зі зла. Так роблять всі старші брати і сестра, так що відставати від них не потрібно. А ще я впевнена, що вже зовсім скоро ти зустрінеш свою другу половинку, яка, нарешті-таки, забере тебе з нашого будинку.

***

У день народження я хочу подарувати тобі, ангел чистий на Землі, пісню води і таїнство світла, політ бабки і запахи літа. Тобі подарувати я готова, сміючись, жінка мила, сяйво очей, красиву посмішку і, звичайно, успіх. Дарую тобі, прекрасна богиня, дитячий сміх, хай він наповнить твій затишний будинок, адже заради малюків на світі ми живемо. Дарую тобі я кругообіг грошей, щоб ти жила спокійно, без клопоту. Твоя сестра.

***

З днем народження, сестричка. Бажаю, щоб у твоєму житті було свято кожен день, щоб для твого щастя не було обмежень, а для твого серця — прикростей. Будь завжди на оптимістичній ноті, рідна, малюй свою веселку щастя на крилах любові лети назустріч мрії.

***

Сестричка, в день народження бажаю всього незвичайного, дивовижного і прекрасного. Нехай здійсняться таємні бажання, і в житті з'явиться все, чого не вистачає зараз. Любові тобі, позитиву і великих успіхів.

***

Дорога сестричко, вітаю з днем народження. Нехай твій календар веде рахунок вдалим понеділках, веселим вівторках, плідним середах, цікавим четвергах, щасливим п'ятницях, добрим суботах і чудесним неділях. Будь завжди зігріта любов'ю і окрилена надіями.

***

Вітаю з днем народження найкращу сестру всій землі! Ти дуже турботлива і розуміюча сестра. Я тебе дуже сильно люблю. Дорога, бажаю тобі великого щастя такого, щоб його не вмістила вся земля. Бажаю тобі широкого серця, щоб ти могла вмістити всіх тих, хто потребує тебе.

***

Золота моя сестричка! Ти завжди була людиною, яка, як мені здавалося вміє все і я намагалася рівнятися на тебе у всьому! У цей чудовий день, я хочу побажати тобі ніколи не сумувати і не засмучуватися через дрібниці, бути прикладом доброти і розуму для всіх навколо і обов'язково знайти людину, яка буде любити і підтримувати тебе, як ти мене! З днем народження!

***

Вітаємо з найяскравішим святом на цій планеті — твоїм днем народження, сестричка! Ми завжди захищали і оберігали тебе, немов прекрасний квітка, і знай, що так буде завжди. Бажаємо тобі жити довго-довго, знайти своє щастя і знайти взаємну любов. Навіть якщо ти оступишся, не втрачай своєї вражаючої сили волі, твої брати обов'язково допоможуть тобі, де б ти не була. Кожен з нас обожнює тебе більше життя, наш маленький ангелик з найчарівнішою посмішкою. Нехай твій шлях спалахують зірки, хоча жодна з них ніколи не зрівняється з твоєю красою і сяйвом. Сподіваємося, що наші скромні подарунки припадуть тобі по душі. З днем народження, наша єдина і неповторна сестричка, сьогодні ми постараємося виконати всі твої бажання!

***

Коли мені сказали, що у мене народилася сестричка, то я спочатку не міг зрозуміти, як себе треба вести. Я не розумів, що тепер і мені буде особлива відповідальність. Але зараз мені вже нічого не страшно, як і тобі, моя сестро. Ти ж знаєш, що я вб'ю кожного, хто тебе образить. Та й багато хто твої друзі теж знають, тому не ризикують навіть подумати про те, щоб образити тебе. У цей прекрасний день мені хочеться побажати тобі всього самого чудового і позитивного, але не поспішай залишати наш будинок і виходити заміж, тому що твій майбутній чоловік повинен буде пройти у мене іспит. А ти знаєш, що я вмію влаштовувати круті перевірки. Я бажаю тобі гарного настрою, яке буде переслідувати тебе протягом усього цього чудового свята. Повір, що заради тебе буду готовий піти на все, бо ти моя сама улюблена сестричка.

***

Сеструля моя, я хочу привітати тебе і сказати, що День рожденьице є тим святом, яке з року в рік дарує приємні емоції і залишає найкращі враження. Ти вмієш влаштовувати круті вечірки, веселі свята, радісні зустрічі, про які потім ще довго згадують. Мені хочеться побажати тобі всього такого ж яскравого і запального, як і ти сама. В такий чудовий день ти повинна бути сповнена сил, бо будеш приймати нескінченну кількість поздоровлень і побажань. Я хочу, щоб ти отримувала задоволення від кожного моменту сьогоднішнього святкового дня. Мені хочеться, щоб ти була щасливою, а для цього тобі просто необхідно відпочивати і розслаблятися хоч іноді, а то ця навчання забирає в тебе всі сили. Бажаю тобі відмінно провести час сьогодні! Дивись за тим, як ми будемо веселитися і танцювати до упаду.

***

Сьогодні від усього серця, я рада привітати свою старшу сестру з днем народження. Хочу бажати їй щастя, успіху і всього - всього, чого тобі тільки душа забажає. Я для тебе адресую ці привітання. Хочу тобі сказати, що ти гідна найкращого життя. Самого справжнього щастя. І нехай збувається все, що в житті тобі треба. З днем народження.

***

Сьогодні для тебе рідна сестричка, я адресую всі самі теплі і чудові побажання. Приймай дорогі мої слова, і знай. Що ти для мене не просто старша сестра. Ти моя опора, порадниця. Ти для мене напевно невід'ємна частина мого життя. Я вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі справжнього щастя. Такого чистого і гарного, як ти!

***

Коли у тебе є сестра, то ти точно знаєш, що самотність не страшно. Всі радості і прикрості ми завжди ділили з тобою навпіл, і я дуже вдячна тобі за це. Ти завжди вчила мене, допомагала і була найкращою підтримкою. Сьогодні, в день твого народження я бачу перед собою чарівну молоду жінку, яка просто світиться від щастя. Поруч з тобою прекрасна сім'я, ти змогла створити затишний і теплий будинок, в якому завжди раді гостями. Я бажаю, щоб під його дахом завжди звучав мелодійний дитячий сміх, а твої очі іскрилися як діаманти. Не зустрічайся з хворобами, а просто обходь їх стороною. Я бажаю, щоб у тебе виходило все, що ти захочеш. Ти варта бути коханою, гарною і дуже щасливою.

***

Сестричка моя, ти мені як мама, як вчитель і як друг! Спасибі за всі сили, які ти витратила на мене, я це дуже ціную! Нехай на твоєму личку не з'являються зморшки, а посмішка ніколи не зникає! Великого тобі, людського щастя, не меншого здоров'я і любові! З Днем народження, сестра!

***

З днем народження, моя дорога сестро! Хай буде життя твоє схоже на казку. Нехай тобі дарують оберемки квітів, подарунки, оточують любов'ю і турботою. Бажаю, щоб ти відчувала себе справжньою королевою і завжди отримувала те, що хочеш. Люблю тебе, рідна!

***

Кохана, дорога моя сестричка, вітаю тебе з самим моїм улюбленим святом, бо ти мій рідненький чоловічок. Бажаю тобі завжди бути красивою і молодий, любові до одуру, завжди бути бажаною і шалено привабливою. твій життєвий нехай буде освітлений світлом яскравих вражень та приємних подій.

***

Дорога сестричка! Хоч ти ще зовсім дитина, хочу тобі від душі побажати зустріти на своєму шляху тільки сумлінних і порядних людей, а також навчитися відокремлювати головне від другорядного і завжди йти за своєю мрією! З Днем народження!

***

Дорога сестричка! Я від усієї душі хочу тебе привітати сьогодні з прекрасним днем у твоєму житті! Іноді мені навіть не віриться, що ти стала такою дорослою; в моїй пам'яті часто зринають моменти, коли ми росли разом: гралися, сміялися, іноді плакали, сперечалися, сварилися, але ми завжди залишалися сестрами і стояли горою один за одного! Я від усієї душі бажаю тобі величезного жіночого щастя, адже це так здорово, коли ти любиш своє життя і весь світ відкритий для тебе! Будь завжди кохана і бажана, удачі тобі у всіх починаннях, величезних успіхів і пам'ятай, що я завжди поруч з тобою, де б не знаходилася ! З Днем народження, сестричка!

***

Як добре, що в цьому світі є ти у мене, сьогодні у цей прекрасний день тебе хочу привітати від усього серця моя мила сестра. У твій день народження хочу, щоб збулися всі твої бажання і мрії. Твої людські якості роблять тебе самої прекрасної і неповторної. Нехай твоє життя наповниться яскравими враженнями, вірними друзями, величезною любов'ю і творчими звершеннями. Нехай зневіра піде, і наступають тільки світлі і радісні моменти, в яких ти будеш головною героїнею. У цей день тебе оточують тільки самі близькі люди, які бажають тобі добра і всього самого заповітного. Будь щаслива і вродлива, даруй нам свої посмішки кожну хвилину.

***

В такий прекрасний день я просто не можу не привітати свою старшу сестреночку, тому що це свято буває лише один раз у році. Незважаючи на те, що ти багато разів скидала свої помилки на мене, але я все одно не можу уявити своє життя без твоєї участі. Я знаю, що ти багато сил прикладаєш для того, щоб досягти певного рівня в своїй професійній діяльності. Варто зізнатися, що я пишаюся і захоплююся тобою і твоєю цілеспрямованістю. Я дуже хочу, щоб ти добре відпочила і розслабилася, а то останнім часом ти дуже сильно втомилася. Я знаю, що твоя робота для тебе – це все, але повір, що потрібно вміти і відпочивати теж. Я бажаю тобі просто неймовірно запального святом, який буде сповнений крутих миттєвостей. З святом тебе, найкрутіша сеструля в цьому світі. Ти найкраща!

***

Ми з тобою, як самі вірні подруги, моя улюблена сестричка. Тільки тобі я можу довірити найпотаємніше. Т старша сестра, і я завжди беру з тебе приклад. Сьогодні у тебе день народження. Від усього серця, прийми найщиріші вітання. Нехай кожен твій день перетвориться на свято, Хай пишним феєрверком спалахне виконання заповітного бажання, нехай удача ходить за тобою, немов тінь. Відмінного настрою тобі, величезного успіху у всіх справах, мирного неба над головою і гарячої любові.

***

Моя сестричка, роднулечка моя, скажу, ні грама не тая: "ти - унікальна людина! Бажаю прожити тобі як мінімум століття. Бажаю, щоб твої мрії і дії ніколи ніхто і ніщо не обмежувало. Ти творча особистість, тому твори, «вытворяй», дивуй, поражай, мрій і все, що захочеш, отримуй!

***

Дорога моя сестричка! Я вітаю тебе з днем народження! Бажаю пити шампанське за півсотні тисяч рублів, їсти ложкою чорну ікру, їздити на Бентлі, літати на своєму літаку і вийти заміж за нафтового магната! Тільки про мене не забувай, про твоєї улюбленої сестри, обіймаю тебе, моя красуня!

***

З Народженням тебе, моя рідна кровиночка, моя рідна сестренушка, душа моя рідна! Це особливий день для всієї нашої родини, він облагороджений твоєю появою на світ! Він освячений святими променями, які виходили від твого народження! Ти – чудо! І кожен раз із завмиранням серця ми чекаємо цей день, щоб згадати ці чарівні миті щастя! І кожен раз в душі у кожного з нас настає весна, і розпускаються весняні квіти! Адже ти схожа на весну, моя рідненька! Така ж молода, свіжа, цнотлива і ароматна! Така ж світла і подає великі надії! Така ж омріяна і мрійлива! Здоров'ячка тобі, роднулька, благополуччя у всіх твоїх справах, успіхів і любові! Величезною, взаємної любові дорогих тобі людей! Розквітай, благоухай і радуй нас своїм існуванням! Сестра – ти найкраща! З Днем Народження тебе, коханий чоловічок!

***

Я не знаю, де б я без тебе. Дякую, що ти така хороша сестра. Ніхто не знає мене так, як ти, і ти все ще терпиш мене. Я думаю, що одна з найбільших радостей в моєму житті – зростати і, в кінцевому підсумку, постаріти з тобою. Сестри, як ти роблять світ кращим. Ти веселка моєму житті. Хоча навіть сонце коли-небудь вичерпає енергію, моя любов до тебе ніколи не зникне. Він виживе до останнього дня всесвіту. Справжня сестра - це втілення любові і турботи. Я знаю, що це правда, тому що мені пощастило мати таку сестричку. В такий незвичайний день я хочу сказати тільки одне: ми будемо з тобою разом завжди! І, знай, ніщо не стане між нами, ніщо не зламає нашу міцну зв'язок, а всі бурі лише підсилять нашу любов. Вона стане сильнішою, якщо це взагалі можливо, для таких щирих почуттів. Я хочу, щоб твоє життя було саме такою, якою ти сама хочеш її бачити. Зі святом, моя наймиліша сестричка!

***

Мила моя сестричка! У день народження нехай збудуться всі твої мрії! Бажаю тобі багато подорожей: в романтичний Париж, в стародавні Афіни, ультрасучасний Нью-Йорк — та ще куди тільки забажаєш! Нехай у всіх поїздках тобі супроводжує душевна легкість, приємна закоханість, радісна непосидючість! Нехай поруч з тобою будуть тільки приємні попутники і один дуже-дуже особливий чоловік! Нехай всі ці подорожі не спустошують твій гаманець, а навпаки – збагачує матеріально, духовно, емоційно! Сонечко, лапонька, кохана сестричка, вітаю з днем народження!

***

В цей святковий день, в цю знаменну дату календаря, хочеться підібрати для тебе незвичайні слова, щоб вони проникли тобі глибоко в серці, сестра! Адже всі привітання однотипні, а ти у мене заслуговуєш більшого! Ти – особлива і прості слова тобі не підійдуть. Спробую підібрати для тебе гідні вітання в День твого Народження! Сестричко, нехай цей день залишить у твоїй пам'яті слід привітань. Бажаю отримати від життя максимум благ, щоб жодна хвилина не була затьмарена сумом. Нехай твоє життя переливається фарбами яскравих кольорів! Нехай душа цвіте райськими садами, а на серці буде ласкавий місяць травень! Бажаю тобі бути закоханою в життя і насолоджуватися подарунками долі! Цінуй себе, як особистість, пишайся своїми досягненнями і люби себе, ти цього гідна! І якщо навколо всі так кажуть, значить так і є!

***

Джерело: pobazhator.com.ua

Коментарі