Привітання з днем народження дружині в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дружині в прозі, українською мовою

Кохана моя, люба дружина! твій день народження для мене — черговий привід сказати, як багато ти для мене значиш, як ти цінна і дорога моєму серцю! Моя вічність, муза і натхнення, будь щаслива! Ти заслуговуєш від життя всього самого доброго і я бажаю тобі отримувати це легко і граючи!

***

В день твого Народження, моя найулюбленіша жінка, хочу піднести тобі слова любові! Нехай твоє життя осяяне промінням щастя! Будь завжди такою милою і доброю, нехай твоє ніжне слово і мила усмішка зігрівають серця твоїх рідних і друзів! Не журися, що роки летять, як птиці. Твоя краса з кожним днем стає все яскравіше і привабливіше. Чим більше я тебе впізнаю, тим більше розумію, яке щастя жити з тобою поруч! Будь завжди радісною і щасливою! Я тебе люблю! Твій чоловік.

***

Настав день, якого я так чекав, тому що дуже люблю вітати дружину з Днем народження. Дорога, ти можеш пишатися, тому що зазвичай я нікого не вітаю ні з якими святами. Любов моя, радість моя, я вітаю тебе з цим чудовим днем. З кожним роком ти стаєш все кращими, мудрішими і терпляче, але в душі тобі все ще вісімнадцять років. Тоді ти теж була незвичайною дівчиною, яка чекала від мене знаків уваги. Та й досі чекаєш, якщо чесно. Але я виправляюсь, кохана. Ти ж бачиш, що я став частіше дарувати тобі квіточки, скоро і до подарунків доросту. Я бажаю тобі ніколи не падати духом, тому що в житті можна пережити і перетерпіти, а я завжди буду поруч і допоможу тобі впоратися з будь-якими проблемами.

***

Ти проросла в моїй душі чудовою квіткою і прикрашаєш її. Твої очі світять зірки. Хай багаття кохання у твоєму серці горить яскравіше з кожною хвилиною, а щастя розливається океаном посмішок. З днем народження, ангел моїх думок!

***

Моя кохана, ніжна, чиста жінка! Ти – моє чудо, ти – моя муза, ти – політ моєї безкрайньої фантазії. У день народження дозволь принести тобі корзину білих троянд, як символ наших чистих відносин. Моя мила, будь завжди моєю мрією, тримай мене за руку в радості і в горі. Я тебе дуже сильно люблю, і це почуття – сильніше гір і вітру, дев'ятого валу і грому з небес. Спасибі тобі за все!

***

Ніжна моя зірочка, вітаю тебе з цим чудовим святом, днем, коли ти з'явився на світ. Я щасливий, що зустрів тебе, і все моє життя перетворилося на свято. Бажаю тобі бути ще щасливішим, і нехай на твоєму шляху не зустрічаються ніякі негаразди.

***

Да-а-а, ось так живеш-живеш з людиною в одному місті, ходиш по вулицях, дивишся на одні й ті ж рекламні щити, і зовсім не підозрюєш, що це твоя суджена, твоя половинка, твоя єдина, та, чий голос доповнить твій, і чий рух продовжиш ти. З днем народження тебе, світе мій, пісня моя!

***

Нехай кожен новий день буде сповнений ніжності і любові, посмішок і квітів і кожна мить дарує лише щастя та радість!

***

Моя улюблена дружина, ти найголовніша людина в моєму житті. Ти моя відрада і нагорода. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою людиною на землі. Миля, дозволь від усього серця, щиро привітати тебе з чудовою подією – днем народження. Нехай життя твоє тече, як повна річка. Нехай удача назавжди пропишеться в нашому домі. Бажаю бути тобі завжди коханою і бажаною. Всіх благ тобі, оптимиз0ма у всьому, бадьорості і впевненості в собі. Нехай Господь благословляє і оберігає тебе завжди

***

Моя дружина – моє все! Вона не просто дарує мені любов, ласку і турботу, але і вчасно будить вранці на роботу, збирає всі мої документи по квартирі, нагадує про те, що скоро у моїх друзів дні народження та багато-багато іншого. Але про те, коли у коханої День народження, я пам'ятаю добре, бо цей день для мене особливий. Адже ми познайомилися з нею саме в цей день кілька років тому. Моя хороша, я тебе дуже люблю! Спасибі тобі за натхнення, за затишок, який ти створюєш будинку. У нас в домі завжди чудова і сприятлива обстановка, яка додає мені сил. Я знаю, що мене чекає вдома улюблена жінка, яка ніколи не засинає без мене. Ти у мене справжня розумниця і красуня, яка обов'язково доб'ється всього.

***

З днем народження тебе, мій близький і рідний чоловік, моя кохана дружина. Від усієї душі бажаю тобі всього самого найкращого. Нехай твій особистий свято принесе тобі прекрасний настрій, нехай задумане тобою неодмінно збудеться. Будь завжди такою красивою, молодою, енергійною. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі. Нехай завжди тобі всміхається щастя, і минуть всі негоди і біди. Будь завжди кохана і бажана. Нехай зозуля накукує тобі багато – багато років, моя дорога дружина.

***

Дорога дружина, вітаю тебе з Днем Народження! Ти завжди залишаєшся молодою, красивою, чарівною і, звичайно ж, коханій! Я бажаю, щоб ти ніколи не відчувала нестачі в компліментах, тому що ти гідна слухати їх кожен день!

***

У кожного в сім'ї є своє призначення. Жінка споконвіку є берегинею. Вона зберігає затишок, стосунки, кохання, вона зберігає і береже ті основи, на яких тримається фундамент сім'ї. Вітаю тебе, моя берегиня, я щасливий тим, що у мене є ти, осередок нашої сім'ї в надійних руках!

***

З народженням на світ вітаю мою кішечку, найкращу у світі дружину! В тобі є несломимая сила духу і волі, приголомшливий характер, ясний розум і твердість переконань. Ти радуєш мене з дня на день. Кожен день ти даруєш мені щастя і перевертаєш повсякденний світ, наділяючи його різнобарвною веселкою вражень.

***

Улюблена моя женуля, вітаю тебе з днем народження. Хай яскраво сонце світить на твоєму шляху, хай щебечуть пташки про любов і щастя, хай радість у серці з кожним днем зростає, нехай удача та успіх від тебе не піде.

***

Кохана моя, ще недавно ми з тобою потайки ходили на побачення, збігали з занять, щоб довше побути один з одним, а сьогодні ти вже моя дружина, яка будить вранці і просить трохи посидіти з дитиною. Я мріяв про це довгі роки, і нарешті, моя мрія збулася. Найкрасивіша дівчина нашого університету стала моєю законною дружиною. Моя хороша, я бажаю тобі безмежного щастя, яке, відразу попереджаю, я тобі забезпечу, міцного здоров'я, любові, яку теж забезпечу, успіхів у всьому і виконання всіх бажань. З бажаннями я тобі теж допоможу, моя улюблена. Ніколи не сумуй, рідненька, бо тобі не йде до віч смуток. Твоє обличчя повинно сяяти. Зі святом, моя єдина і неповторна дружина.

***

Дорога моя, кохана друга половинка! Вітаю тебе з святом! Бажаю, щоб кожен день дарував тобі частинку радості і тепла, щоб ти якомога частіше посміхалася і завжди була поруч зі мною! Я люблю тебе і ніколи не втомлюся це повторювати!

***

З днем народження, мила женуля. Нехай панує в твоїй душі гармонія і краса, хай серце радіє кожному дню і світлого моменту, хай буде в житті багато теплих зустрічей та приємних компліментів, нехай тебе окриляє моя любов і надихає наше щастя.

***

Мила дружина, мій скарб і радість, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі квітучої краси, аромату удачі і вітру щастя, щирої доброти, вірних успіхів і великих перемог, впевненого благополуччя, чудового настрою і самої чудової родини.

***

Я вдячний своїй долі, що зробила мені такий подарунок – тебе. Ти той вогник, який завжди зігріває своєю любов'ю. Я хочу, щоб твоє життя було схоже на казку, люблю тебе, роднулечка, дарую тобі всі зірки і Чумацький шлях, по якому ми разом пройдемо всю життя.

***

Я дуже вдячний долі, що вона подарувала мені таку добру, милу, найкращу дружину на землі. Кожен день, прожитий разом, для мене нагорода. Мила, кохана моя дружина, дозволь від усього серця привітати тебе з днем народження. Нехай кожен будній день перетвориться для тебе свято. Нехай всі мрії обов'язково збудуться. Бажаю бути енергійною, впевненою в собі. Нехай тільки приємні новини наповнюють твоє життя. Всіх благ тобі, рідна, мирного неба, променистого сонечка. Я люблю тебе

***

Моя дружина – це красива і мудра жінка! Красива вона не тому, що на ній кілограм косметики або купа прикрас, вона красива від природи і не тільки зовні, але і всередині. А вона мудра, бо обрала собі в чоловіки такого чудового людини, як я! Вітаю тебе з днем народження, моя прима!

***

В твоїх очах застигли іскорки пустощів і кокетування, на губах – тінь завзятою посмішки, а щоки горять рум'янцем, як троянда! Твоя краса з кожним роком стає все яскравіше і глибше, вона грає новими відтінками, і я не втомлююся милуватися тобою. З Днем народження, моя єдина і неповторна жінка, моя дружина! Залишайся такою ж веселою і ніжною, і обов'язково здійсняться всі твої мрії!

***

Ти мій обожнюваний скарб, ти мій персональний подарунок долі, ти моє одкровення. До зустрічі з тобою, я не знав, що таке щастя і що можна настільки сильно когось любити. Ти відкрила мені ту невідому палітру почуттів, про яку я раніше ніколи не знав. Ти мій безмежний океан, в який мені хочеться раз за разом занурюватися, і я радий, що саме з тобою мене об'єднав шлюб. Мила, в твій світлий, дивний свято, я хочу побажати тобі нев'янучої краси, радості і гармонії.

***

З днем народження, моя золота жінка. Я бажаю тобі, мила, вільно і легко летіти по життю, немов пір'їна за вітром, з доброю надією і щирою вірою мріяти про щось сокровенне, відчувати мою любов і теплоту рідних сердець кожну хвилину.

***

Ми з тобою нещодавно стали чоловіком і дружиною. Це подія щільно увійшло в наше життя. Як же чудово прокидатися вранці разом з тобою, відчувати твої дотики, твій приємний запах, бачити твою посмішку. Хочу подарувати у своїх мріях тебе всі зорі з неба, всі тепло Сонця і прохолоду Місяця. Але це все мрії, насправді мені дуже пощастило, що я зустрів таку дівчину, як ти. І тепер мені здається, що немає на світі таких самих лагідних, добрих і чуйних жінок. Улюблена хочу в твій день Народження побажати тобі всього того, що ти хотіла б для себе сама. Але так я знаю, що ти велика скромниця, то від себе бажаю щастя, здоров'я і любові разом зі мною, про це я вже подбаю.

***

Хочу підняти тост за твої золоті руки, які не знають втоми. За тебе наша рідна й незабутня господиня, за те тепло і ласку твою, якої часом так не вистачає в житті. Живи довгий і щасливий вік і випромінюй та поділися тим теплом, що живе в твоєму серці.

***

Сонячна, сяюча, скромна, симпатична, досконала, неймовірна, казкова, сучасна, стильна, смішлива, зігріває, самовіддана, сексуальна – всі ці «З» про тобі, дружино! А все тому, що ти – моє Щастя! З Днем народження тебе, люба!

***

Рідна дружина моя, кохана, дякую за твою невичерпну віру в мене, підбадьорювання і стимулювання, без твоєї сильної волі та оптимізму не було б нашого міцного сімейного союзу і чудових діточок.

***

Джерело: wishguru.co.ua

Коментарі