Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, своїми словами, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, своїми словами, українською мовою

Вітаю самого прикольного хлопчину з днем народження! Хай збудеться все, що ти захочеш!

***

Нехай дівчата втрачають голову, нехай хлопці рівняються на тебе, нехай удача супроводжує в усьому, хай успіх стає результатом кожної справи. З днем народження, хлопець. Бажаю мужності, здоров'я, харизми, натхнення, впевненості, сил!

***

З днем народження, коханий. Бажаю тобі море везіння, океан щастя, блакитних берегів і будиночка біля моря. Пам'ятай, я завжди поруч. Всі мої думки тільки про тебе. Ти для мене найкраща нагорода.

***

У світі стало на багато більше добра, любові і краси, якби було більше людей, схожих на тебе, мій коханий чоловік. Ти – моя мрія, мій ідеал. У тебе чудовий, просто ангельський характер. Ти в усьому моя опора і надія. Сьогодні твій день народження. Я щиро вітаю тебе з таким чудовим святом. Нехай у тебе все складеться, як ти захочеш. Хай завжди і у всьому тобі щастить. Бажаю величезних успіхів тобі у всьому, міцного здоров'я і гарного настрою. Нехай неодмінно збудеться твоя заповітна мрія.

***

З днем народження, мій найкращий хлопець. Нехай не згасне в тобі запал любові і жага перемоги, нехай міцним буде твій норов і здоров'я. Бажаю перспективного майбутнього, щасливого сьогодення і теплих спогадів з минулого.

***

Вітаю з днем народження. Бажаю тобі сміху та веселощів. Нехай твоїми вірними супутниками завжди будуть гомеричний регіт і промениста усмішка. Адже сміх продовжує життя, покращує самопочуття і підвищує рівень гормону щастя в крові.

***

(Ім'я), з Днем народження! Зараз у нас важливий період, коли ми вчимося самостійності. Ми вчимося приймати рішення і брати відповідальність за будь-які свої дії на себе. Це нелегко, адже в житті стільки спокус. Життя розставляє нам багато перешкод і пасток. Я щиро бажаю тобі вибрати правильний шлях, і щоб ніщо не завадило тобі йти обраною дорогою. Нехай у тебе все складеться якнайкраще.

***

Веселий хлопець, в твій день народження хочу побажати займати впевнені позиції в житті, домагатися високих результатів в будь-якій справі, обходитися без помилок і невдач, прагнути до своїм ідеалам і з високою швидкістю підійматися до вершин успіху і блаженства душі.

***

Не чекай, що в житті буде кожен день втіхою і нагородою, може обернутися нещастям радість. Але як би життя за горло і не брала, ти стійким будь перед бідою чорної і голову не вішай приречено, як не були б гіркі твої справи. Орел, ширяє в блакитному небі, прекрасний, але в сто разів прекрасніше він, коли зустрічає бурю і, обпалений вогнем грози, перемагає стихію. Бажаємо, щоб ти завжди був орлом, гідним захоплення!

***

Мабуть, найсильніше почуття, яке я коли-небудь відчувала, це любов до тебе! Ти навчив мене любити! Навчив вірити і сподіватися на краще! Навчив мріяти і літати на крилах! Ти найдорожча для мене людина! Нехай твоє життя завжди буде безхмарним і щасливим! З днем народження!

***

Відважний хлопець, сміливий і впевнений у собі, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб дорога твого життя тягнувся довгою-довгою стрічкою, щоб на шляху постійно зустрічалися нові можливості і перспективи, щоб в тебе завжди було достатньо часу і для досягнення поставлених цілей, і для вірної турботи про близьких, і для чудового відпочинку.

***

З днем народження, міцний, сильний, гордий хлопець. Бажаю завжди домагатися свого, бажаю ніколи не сумніватися в своєму успіху, у своїх силах. Нехай поруч будуть потрібні і важливі люди, хай життя твоє складається з удачі, любові, багатства, веселощів і крутих захоплень.

***

З днем народження, хлопчина! Бажаю бути і розумним, сильним і красивим, здоровим і веселим, і талановитим, і відважним, і незворушним, і сміливим і рішучим, і таким, яким ти хочеш показати себе світу. А у всьому іншому — удачі тобі, любові і тільки позитивного настрою.

***

Бажаю у день народження щасливою, цікавою і довгого життя! Будь сміливим, ризикуй і перемагай! Нехай навіть неймовірні ідеї та цілі обов'язково успішно здійснюються!

***

Бажаю тобі в день народження чудового настрою, величезного успіху, безмежного щастя і щирої взаємної любові! Посміхайся і заряджайся позитивом у цей прекрасний день! Я бажаю, щоб пазл твоєму житті складався легко і красиво!

***

Одного разу, коли приснився прекрасний сон, прокинувшись, ми говоримо: «Як шкода! Це був всього лише сон...». Любов моя! Я дуже хочу, щоб сила моєї любові з'єдналася з моїми щирими побажаннями в твій День народження, і вони здійснилися! Нехай твоє життя буде краще самого прекрасного сну! Я бажаю тобі не знати втоми і завжди бути повним сил і готовності виконувати свої плани; нехай на твоєму шляху не буде перешкод і сумнівів, але в достатку зустрічаються удача і натхнення!

***

Я хочу побажати тобі, щоб всі негаразди помчали геть, а твоє майбутнє наповнив би світло радісного щастя. Щоб у твоїй сім'ї, де ти, безперечно, голова, панували злагода та любов, щоб здоров'я твоє було міцніше стали! А ми, вся твоя рідня, обіцяємо ніколи не засмучувати тебе!

***

Мій милий, ніжний і турботливий, я обожнюю тебе всім своїм тілом і всією душею. Ти найкращий в світі хлопець. Я бажаю тобі залишатися завжди таким же сміливим, добрим, господарським, галантним і вихованим. Процвітання тобі, поваги, розбудови і всіх земних благ!

***

Вітаємо з Днем Народження тебе, любий, і бажаємо стати справжнім чоловіком, адже у тебе для цього є всі дані. Ти сильний, розумний, вмієш тримати себе в руках і дати гідну відсіч противнику. Ми дуже раді, що знайомі з таким чесним і добродушним хлопцем, як ти. Від усієї душі бажаємо тобі реалізувати всі свої честолюбні плани.

***

Чудовий хлопець, нехай в твій день народження життя порадує тебе приємними сюрпризами від друзів і дорогими подарунками від близьких. Бажаю зуміти домогтися всього, чого захоче твоє серце, бажаю сили богатиря, розум мудреця і цілеспрямованості міткою стріли.

***

Милий, коханий, гарний з днем народження тебе. Тобі вже чимало років і я дуже щаслива, що ми так само разом, все так же поруч. Ти добився всього в своєму житті: побудував будинок, посадив дерево і виростив сина. Тепер настав момент, коли необхідно за всім цим добром доглядати. Відпочивай побільше, мрій і радій життю.

***

У свій День народження, коханий мій, ти сяєш посмішкою Чеширського кота, ти, як хлопчисько, радієш подарункам і, задуваючи свічки на торті, загадуєш найбажаніше... Коханий мій! Нехай все, що загадано – збулося, хай усмішка і гарний настрій не залишають тебе, а подарунки і приємні сюрпризи твої близькі й сама Фортуна підносять частіше! Будь щасливий сьогодні по всі дні твого життя!

***

Милий хлопець! Сьогодні велике свято в твоєму житті і ми дуже раді бути присутнім на ньому! Твій День Народження! Вітаємо і бажаємо вічної молодості, безмежного людського щастя, океан можливостей, море перспектив, вдалих починань і блискучого результату свої досягнень! Нехай цей день тобі дасть поштовх у нову, незвідану життя, де тебе чекають неймовірні пригоди, захоплення, інтереси, подорожі і задоволення! Бажаємо, щоб це свято плавно перейшов в спосіб життя, хай твоя доля буде наповнена радістю кожен день! Бажаємо бути впевненим, сміливим, вміти приймати тверді рішення, що не піддаються сумніву з боку і бути авторитетом серед свого кружляння! Нехай тобі дістанеться повагу друзів, колег, батьків завдяки своїм людським якостям! Бережи в собі справжнього джентльмена і прекрасної людини!

***

Побажаю чоловікові своєму, щоб він здоровий і веселий був, щоб відчував мою любов, і красу життя відчув. Тобі бажаю я, сміючись, самим щасливим бути, я бажаю дарувати свій світ, нужденним людям. Бажаю я в будь-яких справах перемог, бажаю я не вірити пересудам. Мій дорогий, нехай твоє серце зберігає нашої любові і ніжності миті, хай частіше приносить вітер натхнення, щоб ти любив, сподівався, творив!

***

Бажаю тобі у твій день народження всього того, що хоче кожен чоловік – вміти постояти за себе і своїх близьких, вміти працювати і заробляти, вміти веселитися і відпочивати, знати свою справу і прагнути до кращого. Нехай твоє життя буде веселою і радісною, щасливою і благополучною! Нехай синій птах удачі навіки оселиться в твоєму домі і ніколи не відлітає, щоб будь-яка справа вдавалося легко і просто!

***

Як будується будинок, так ти ростеш як людина! Фундамент — це твої непохитні принципи, стіни — повагу і добре ставлення до людей, дах — любов. День народження — прекрасний привід навести порядок, і зміцнити себе. І хай твій дім буде прекрасний!

***

Дорогий мій друг і поважна людина! Вітаю Тебе з Днем народження і хочу побажати міцного, як сталь здоров'я, справжнього щастя, нескінченної радості, взаємної любові і гарної музики в душі! Спасибі за Твою доброту і розуміння!

***

Сьогодні у нашого колеги день народження. Весь колектив з великою радістю вітають Вас з таким чудовим подією. Ми бажаємо Вам, насамперед, міцного здоров'я, терпіння і витримки. Нехай робота приносить Вам натхнення, а Ваш досвід і мудрість допомагають багатьом. Усіх земних благ Вам і щастя. Хай ніколи Вас не відвідує печаль і смуток Будьте завжди такою життєрадісною з прекрасним почуттям гумору. Нехай життя завжди буде щедрою з Вами і довгою.

***

Сьогодні ми тебе вітаємо і бажаємо від усієї душі щасливих днів і ніжної ласки прекрасною і милої принцеси. Щоб у важкій боротьбі тобі діставалася легка перемога!

***

Одного разу, в далекому дитинстві, ти підійшов до мене, і дуже серйозно запропонував дружити... яким же крихіткою ти був! Але, як справжній чоловік, незабаром ти подарував мені ромашку і сказав, що одружишся на мені, коли ми станемо великими... Пройшло багато років, в нашому житті траплялося всяке, але, видно, наша доля вирішилася ще у дитинстві! Ми поки не одружені, але вже разом, даруємо один одному любов і ніжність, і ти все так же серйозний і даруєш мені улюблені квіти... В твій День народження я хочу пообіцяти тобі, що буду з тобою, навіть коли ми будемо старенькими... Але ти весь час залишайся юн серцем, будь життєрадісним, веселим і ніколи не сумуй!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю, щоб кожен новий день дарував посмішки, сонце завжди світило і ніколи не ховалося за хмарами, щоб оточували вірні люди, які завжди підтримають і допоможуть! І нехай сьогоднішнє свято стане незабутнім і яскравим днем!

***

Джерело: wishes.co.ua

Коментарі