Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою

Бажаю безмірного щастя, найніжнішої любові і променистого сонця - якщо не на небі, у душі! Нехай у тебе все виходить на відмінно, нехай погане забувається, а хороше оточує всюди! Здоров'я тобі (а також твоїм банківських рахунках)). Нехай буде повною чашею дім, завжди в ньому живуть затишок, любов і нехай доля завжди оберігає тебе!

***

Моя красуня, красуня - подружка, з днюшечкой! Ніколи не думай про віці, я хочу, що б ти завжди була надзвичайною як у 18, досвідченої та мудрої як у 50, багатої як Білл Гейтс і улюбленої як сонечко!

***

Струнка опора – це гармонія в душі. Коли ти дивишся на світ і бачиш в ньому більше хорошого, ніж поганого, до тебе притягається позитив і удача.

***

Дорога подруга, вітаю тебе з Днем твого народження! Нехай сонячне світло зігріває Тебе радістю і виром надій і бажань. Бажаю, щоб очі завжди сяяли радістю і вірою в завтрашній день. Хай роки летять птахами іскристо і променистим шампанським піниться кожен прожитий майбутній день!

***

Дорога подруго! Бажаю стати найщасливішою на світі. Нехай буде чарівним свято, приємними думки, дивовижними події, запаморочливими подарунки.

***

Моя улюблена подруга, з днем народження! Хочу побажати, щоб кожен день ти відчувала себе коханою, бажаною, прекрасною Жінкою. Нехай твій життєвий шлях буде устелений пелюстками троянд, хай на ньому зустрічаються тільки приємні сюрпризи, радості, щирі емоції та добрі люди. Натхнення, енергії, гармонії з собою і жіночого щастя!

***

Мені повезло з подругою. Тому що навіть свій День народження вона відзначає в тому стилі, який я так люблю. Ось що значить, коли подруги один одного розуміють і відчувають. Мені хочеться привітати тебе з твоїм днем, моя рідна, а також сказати, що я вже не знаю, що тобі можна побажати. Кілька років тому у мене було так багато слів, які я присвячувала тобі, але зараз просто не знаю. Єдине, що я хочу сказати, так це те, що я пишаюся тобою, тому що знаю, скільки сил ти прикладаєш для того, щоб самовдосконалюватися. Нехай цей чудовий день підкаже тобі нові креативні ідеї, тому що тобі не вистачає нових джерел натхнення. Я вітаю тебе з цим етапом твого життя, який ознаменується яскравими емоціями та почуттями. Щасливого святкування тобі! Я готова веселитися до самого ранку!

***

Я вітаю тебе з днем народження! Бажаю щоб у твоєму житті світил тільки зелене світло. А всі твої мрії стали цілями, а цілі — досягненнями, Щоб ти знала як виглядають аптеки тільки зовні! А ще, моя дорога, я тобі бажаю знайти «справжнє жіноче щастя», адже в нашому житті часом не вистачає.

***

Дорога подруга, і знову настав твій свято, в честь якого хочу від усієї душі побажати тобі цього, неубывающего жіночого, теплого щастя, виконання самих яскравих і потаємних бажань, почуття власної неповторності і краси. Нехай низка твоїх днів буде виділяти аромати надії, звуки віри і смак кохання.

***

Подруга кохана, ти сьогодні прекрасна і чарівна, що неможливо намилуватися твоєї ніжної і неперевершеною красою. Завжди блистай як метелик, зачарована квітами життя і зігріта теплом природи. Нехай будинок завжди буде наповнений сміхом, у захисті і під покровом улюбленого живи. Більше бажаю, романтики і ніжності, адже у щоденній суєті ми іноді забуваємо про себе. Будь впевнена в собі, залишаючись жіночною і коханою. Нехай комфортом і затишком манить тебе твій дім. Всюди тебе чекають відкриття і удачі з кожним починанням. Щоб зірки тобі обіцяли тільки щастя, і благосклонною буде доля. Завжди ти нова і дивовижна, не розкривай секрет своєї чарівності і з таким же оптимізмом йди сміливо вперед. Нехай наша дружба не згасне ніколи, і багато років ще буде нас з тобою міцно тримати разом. З днем народження, всіх благ!

***

Моя найкраща подруга! В день твого народження я бажаю тобі здійснення всіх твоїх бажань, самої ніжної любові, щастя, вічної молодості і краси. Я дуже люблю тебе і хочу, щоб наша дружба тривала протягом усього нашого земного шляху. Дякую тобі за підтримку, твій світлий вдачу і веселощі, яке ти дарувала тоді, коли це було мені потрібно. Рада відзначити з тобою свято і розділити твій гарний настрій.

***

Ах, як ти хороша! Знаєш, у твій День народження я маю зізнатися, що ти так красива, розумна, ніжна і мила, що одна заменяешь мені цілий гарем витончених одалісок! Нехай нас з тобою чекає казкове щастя! І нехай на твоїх спокусливих губах завжди грає найкрасивіша в світі посмішка!

***

Одного разу мені дуже пощастило — я знайшла подругу, яка стала мені сестрою. Ця зустріч послана нам небесами, за що я вдячна всім вищим силам. Дорога моя красотулечка, вітаю тебе з святом. Нехай роки ніколи не відображаються на твоїй зовнішності. Будь щаслива і здорова, адже в цих словах міститься все, що може бажати собі людина. Я тебе люблю і завжди буду поруч.

***

Хочеться побажати тобі міцного здоров'я та чудового настрою. Щоб тебе оточували чуйні люди, готові розділити з тобою радість і допомогти у важку хвилину. Радуй нас своєю красою і сміхом, нехай почуття будуть яскравими і справжніми, як наша дружба. Миру тобі, любові і процвітання!

***

Прийми від мене привітання у свій день народження! Бажаю тобі вірити в чудеса і пам'ятати, що ти – вічно молода. Головне – щоб твоя душа це підтверджувала, щоб ти часто посміхалася, жила, не помічаючи проблем і легко крокувала по життю. Нехай у долі відбувається тільки найкраще – ти цього гідна!

***

Вітаю з днем народження, моя мила і чудова подруга. Нехай життя твоє буде чудесною і красивою казкою, в якій ти будеш самим головним персонажем — доброї королевою. Нехай тебе оточує радість і удача, поважають і люблять люди, а всередині хай живуть щирі почуття і неймовірні відчуття щастя.

***

Обійми сьогодні нехай будуть душевними, мовлення в твою честь – іскристими! Нехай твоє серце в день народження пурхає і співає від радості, а доля вручить алмази щастя і діаманти любові!

***

Подруга моя вірна, хочу побажати тобі жіночого щастя. Знайди люблячого чоловіка, що вміє цінувати тебе і балувати. Бажаю здорових батьків, готових підтримати будь-яке твоє діло і, якщо потрібно, запропонувати допомогу. І, звичайно ж, вірних друзів, готових на ВСЕ! З Днем народження.

***

Дорога, завдяки тобі я точно знаю, що жіноча дружба — це не вигадка! Ти дивно добра, неймовірно красива і надзвичайно розумна. Бажаю тобі безліміт щастя і справжньої любові, приємних несподіванок, втілення всіх бажань. Нехай цей момент виявиться початком твого нового життя, сміливо вигадуй мрії! З днем народження!

***

Мила подружка! В твої молоді роки бажаю тобі жити повним життям, відчувати яскраві емоції і усвідомлювати, що кожен прожитий день наповнений сенсом. Нехай твоя молодість буде насиченою і щасливою, божевільною і запам'ятовується! А через багато років, зустрівшись увечері на затишній кухоньці, ми з тобою будемо згадувати прекрасні дні, цікаві події, фантастичні враження. Будь щаслива сьогодні, завтра і завжди!

***

Самий яскравий вогник з усього нашого оточення, ти прельщаешь своєю свіжістю, юністю, красою. Одне твоє присутність піднімає настрій. Так нехай же твій день народження, дорога подружка, буде приводом для всіх стати трішечки ближче до тебе, нехай сьогодні не змовкають привітання, а всі побажання будуть щирими і обов'язково збудуться.

***

Подружка моя мила і рідна! Сердечно вітаю тебе з днем народження — радісним і трішки сумним святом! Бажаю, щоб ти завжди залишалася такою ж красивою, милою, доброю і чуйною! Щоб молодість і запал не покидали тебе ніколи, щоб ти любила гарно і зворушливо, і він любив тебе ніжно і назавжди! Нехай на роботі буде все в повному порядку — справи йдуть, зарплату видають, а тебе люблять, цінують і поважають! Будь щасливою і веселою, як пташка!

***

Хто такий щасливий чоловік? Щасливими називають тих, хто знає, чого хоче, і прагне до досягнення своїх цілей. Хто будує плани щодо здійснення найзаповітнішої мрії і не боїться труднощів. Мені здається, тебе можна назвати щасливою – нехай це щастя не покидає тебе все життя, нехай мрії збуваються одна за одною, нехай це приносить радість! Твої друзі завжди поруч з тобою, твої рідні готові допомогти в будь-яку хвилину – нехай так буде завжди!

***

Подруженька моя, я хочу привітати тебе зі святом! Хочу сказати, що ти просто чудовий чоловічок, який цінує дружбу, яка вміє дружити. Мені дуже пощастило тим, що в моєму житті є ти. Я вдячна тобі за все, тому що поруч з тобою я теж почала ставати краще. Ти навчила мене цінувати кожну мить цього життя, радіти життю і просто не звертати уваги на все негативне, що є. Ти вмієш обходити всі неприємності, тому я хочу, щоб так було завжди. Просто будь самою щасливою, моя подруга. Ти дійсно це заслужила. А ще я хочу побажати тобі міцного здоров'я, який тебе ніколи не підведе. Нехай всі твої мрії та бажання здійсняться, моя чудова. А я завжди буду поруч, підтримаю і допоможу тобі, якщо на те буде необхідність. Ти у нас найкраща, моя роднуля. З святом.

***

Моє оточення відрізняється тим, що кожна людина є неймовірно позитивним. Але ось одна дівчина явно виділяється своєю гіперактивністю. Сьогодні ти, моя дорога, будеш відзначати свій черговий свято, тому я хочу не просто привітати тебе, а також сказати, що пишаюся тим, що ти подруженька моя. А ти взагалі пам'ятаєш, як ми познайомилися? Я ніколи не втомлюся розповідати цю історію, тому що вона дуже смішна. Мені хочеться, щоб вся наша з тобою життя була б такою веселою і цікавою, як і наше знайомство. Мені хочеться, щоб ти залишалася такою, щоб ти отримувала задоволення від кожного дня. Хоча кому я це кажу? Це все саме ти повинна нам говорити, бо сама так і живеш. З тебе реально потрібно брати приклад. Я бажаю тобі крутого і позитивного святом! Нехай цей день буде таким, яким ти його собі уявляла.

***

Бажаємо в цей чудовий і світлий день зібрати якомога більше яскравих і незабутніх вражень. Щиро і від усієї душі вітаємо з днем народження улюблену подругу, маму і дружину. Щоб сповна було в домі, на роботі надлишком лилося натхнення, і був кожен день продуктивним. Без зайвої метушні, а в здоровому глузді завжди успішно вирішуй будь-яке питання. А емоції залиш для коханого, щоб ваша пристрасть кипіла і бурлила. Бажаю мати більше розуміння між близькими і рідними, щоб будинок був наповнений ютом теплом. Нехай все, що чекає тебе попереду, буде самим світлим і позитивним. Не переставай мріяти і думати про прекрасне, адже кожен новий день, немов подарунок від Всесвіту, почати щось нове або пізнати незвідане. Всупереч усім законам гороскопів, нехай буде сприятливим будь-який день тижня і без затемнень, щоб життя було наповнене світлом і натхненням.

***

Подруженька, красоточка моя, я вітаю тебе з Днем Народження. У мене є багато подруг, але скажу тобі відверто, так як воно є – ти найближча і єдина справжня подруга. Людина, який для мене став чимось більшим ніж просто друг, ти мені як рідна сестра, ти стала частиною мене і невід'ємною частиною мого життя. Я рада що в цей прекрасний день, коли ми всі радіємо з того, що «надцять» років тому ти з'явилося нас світ, ми теж разом. Я вітаю тебе від усієї душі бажаю тобі тільки найкращого. Будь щаслива, любима, жадана, здорова, щаслива і багата. Нехай життя твоє буде легка, цікава і прекрасна. Нехай кожен день тебе радує приємними новинами і подіями, важливими і довгоочікуваними зустрічами, букетами квітів, палкими зізнаннями, поцілунками і обіймами. Я дуже люблю тебе подруга, ціную і поважаю.

***

Мила подружка, приймай море привітань у цей день! Будь завжди яскравої, як зірка! Успішною, незалежною! Я хочу побажати тобі простого жіночого щастя. Кохання - справжньої і щирої, яка буде з тобою все життя! Щоб тебе носили на руках, дарували квіти і обожнювали! Вір у себе, і все вийде!

***

Моя безцінна красуня подружка! Сьогодні тільки твій, і я хочу, щоб сьогодні ти тільки посміхалася і сміялася від душі! Від усього серця бажаю тобі неземного щастя, безмежного натхнення, відмінних новин і тільки запаморочливих подій! З днем народження, люба моя!

***

Сьогодні в цей урочистий день, День Народження хочу побажати міцного здоров'я і жити не старіючи. Нехай біди до тебе ніколи не постукають у твій щасливий дім. Будь завжди веселою і великою оптимісткою, і з таким настроєм бажаю прожити до ста років.

***

Я бажаю тобі сьорбати щастя не просто ложкою, а цілим ополоником. Будь щасливою, успішною і благополучній на стільки, щоб всі твої вороги втомилися заздрити і почали радіти за тебе. Бажаю космічного здоров'я, бомбічного настрою і невичерпного бажання жити з іскрами, блискітками, феериями, музикою, піснями і нескінченним святом. З днем народження, моя люба, кохана, чудова подружка!

***

Щоб покращити твій настрій, я загадаю тобі відвідування принца данського, море уваги і зваблювання. Щоб компліментів ти стільки почула, скільки в морі піску. Будь весела, приваблива і сексуальна, і нехай твій телефон не змовкає від дзвінків захоплених шанувальників.

***

Джерело: svyato.co.ua

Коментарі