Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, українською мовою


Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, українською мовою

Тато, ми відзначаємо сьогодні твій День народження. Це свято стає все більш важливим для всієї нашої родини. Хочу побажати тобі щастя і справжнього успіху, здійснення всіх побажань. Нехай у серці панує тільки тепло і подяку Всевишньому за подароване життя. Бажаю успішного просування до поставленим цілям, які можуть бути символом сокровенного щастя. Нехай Господь захищає від помилок, а доля нагороджує приємними сюрпризами. Бажаю багато років життя і активності, щоб ти зміг насолодитися буттям. Татусю, я дуже сильно тебе люблю і хочу бути поруч завжди, адже я – твоя дочка, про яку ти дбаєш все своє життя. Велике спасибі за турботу і допомогу, адже ти дозволив мені домогтися того, що я зараз маю. Будь ласка, залишайся таким же прекрасним, як зараз. Тато, я вірю в те, що ти обов'язково будеш ставати все більш щасливим. З Днем народження тебе я вітаю!

***

Вітаю тебе з днем народження, нехай кожен день дарує нам посмішки та радість спілкування.

***

Мій улюблений тато! Сьогодні ти у нас іменинник, і на твоєму святі зібралися дорогі тобі люди! Кожен бажає тебе обійняти і потиснути руку, тому, що ти – найкращий! Думаю кожен, кому довелося поспілкуватися з тобою, знає, який ти світлий і добрий чоловік, нехай поруч з тобою будуть знаходитися тільки точно такі ж люди! Нехай твоє оточення складається тільки з щирих людей, відданих друзів, і нехай у твоєму житті не знайдеться місця для проблем! Бажаємо тобі нових ідей, цікавих зустрічей, подорожей, особистого і професійного зростання! Нескінченного розвитку і безмежного задоволення від життя, нових перемог і досягнень! Бажаємо знайти себе, внутрішній спокій, і самодостатність, і хай тобі завжди всього вистачає! Натхнення, все більш сміливих та амбітних ідей і планів, успіхів у досягненні задуманого, щастя, любові, сонечка, усмішок і весни!

***

Таточку, з днем народження! Щиро бажаю тобі міцного здоров'я, довгих років життя, яскравих днів, оптимізму. Хай завжди будуть поруч найкращі люди, удача і успіх супроводжують всі твої цілі і мрії. Щастя тобі, люблю.

***

Сьогодні день народження у мого тата. У цей день мені хотілося б подарувати тобі всі найтепліші слова, побажання та просто весь світ. Ти для мене завжди був взірцем, на який варто рівнятися. Завдяки тобі я навчилася бути самостійно і сильною, сміливо крокувати вперед і точно знати, що я зможу подолати будь-які перешкоди. А по-іншому бути просто не могло, адже в мене вірить найкращий у світі чоловік. Сьогодні я дивлюся на твої сединки і зморшки і розумію, що багато з них принесла тобі я, прости мене, таточку, за клопоти і переживання. Я подорослішала, але поруч з тобою мені хочеться зробити тільки одне – взяти тебе за руку, тільки ти можеш дати мені силу і впевненість. Нехай у тебе буде здоров'я, щастя, любов і повагу не тільки твоєї родини, але всіх оточуючих. З днем народження, тато.

***

Сьогодні ми вітаємо з Днем Народження главу нашої сім'ї – нашого отця! В цей урочистий і важливий для тебе день, ми всією сім'єю хочемо побажати тобі, щоб все, про що ти мрієш, сьогодні здійснилося! Бажаємо тобі безмежного везіння у всіх сферах життя, чудового відпочинку, блискучого здоров'я і довголіття, незгасаючого життєлюбства і великих звершень! Нехай множаться твої якості, якими багата твоя величезна душа, тато! Бажаємо плисти по життю на позитивній хвилі і ніколи ні про що-то сумувати! Удача нехай не відходить про тебе ні на крок! Бажаємо тобі жити в любові і гармонії з собою, і дарувати любов усім навколо! Бажаємо затишку в домі, взаємного тепла у відносинах, поваги серед друзів і довіри з дітьми, щасливих і радісних моментів у житті! Нехай цей день запам'ятається тобі надовго! І іноді, коли тобі сумно, згадуй його, і нехай тобі стає на душі світліше!

***

Нехай я вже не та маленька крихта, яку ти носив на руках і катав не гойдалках, але все-таки ти як і раніше дуже дорогий і важливий для мене. Я бажаю тобі день за днем радіти життю, незважаючи на труднощі, йти вперед і завжди відчувати підтримку тих, чия любов і повага тобі дороги і так потрібні!

***

З днем народження тебе, татусю! Я від усієї душі вітаю для мене самого близького і рідну людину. Татку, ти моя опора і захист з самого дитинства, ти чоловік, за яким я відчуваю себе, як за кам'яною стіною. Бажаю тобі всіх благ, великого щастя та міцного здоров'я. Папуль, я назавжди запам'ятаю тебе таким же веселим, добрим і ласкавим. Бажаю тобі довгих років життя і безмежного щастя!

***

З днем народження, мій любий тато. Бажаю тобі залишатися турботливим і справних садівником, який любить і належним чином доглядає за садом, під назвою сім'я. Тато, бажаю не хворіти, завжди бути бадьорим і душею, і тілом, постійно вибирати правильні позиції і робити вірні ходи в грі свого життя.

***

Ти – самий потрібний чоловік на великій планеті, ти всім доріг немов золотий червонець, ти гідний поваги до начальства, адже на тобі тримається вся робота фірми! Бажаю тобі, мій таточку, стрімко вбігти вгору по кар'єрних сходах і надовго утриматися на її вершині, не підхопив зоряну хворобу! З ювілеєм хочемо привітати тебе і побажати, щоб світ став цікавий і заграв для тебе всіма кольорами веселки!

***

Сьогодні День Народження у самого розумного, красивого, доброго, ніжного, чарівного, небайдужого, відповідального, турботливого чоловіка – у нашого улюбленого тата. Бажаємо тобі, тато, багато щасливих днів, вірних друзів і слухняних дітей! Знаємо, ми не завжди виправдовуємо твої надії... Обіцяємо – у майбутньому ми постараємося зробити все, щоб ти частіше посміхався і пишався нами. Татку, ти завжди будеш для нас прикладом. Ми дуже любимо тебе.

***

Таточку, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти ще багато влітку радував нас своїми палаючими очима, сильними руками і безвідмовної допомогою! Продовжуй радіти життю і нехай все у тебе буде добре!

***

Рідний мій татусю! Вітаю тебе з твоїм днем народження і бажаю, щоб доля частіше посміхалася тобі, і радувала приємними зустрічами, хай навколо тебе будуть лише вірні та надійні друзі, нехай твій життєвий ентузіазм і позитив ніколи не згасає, а любов до навколишнього світу і рідним людям буде взаємною!

***

Дорогий тато, я вітаю тебе з Днем народження, з особистим святом, який, звичайно, стає воістину особливим для всіх твоїх близьких людей. Нехай у тебе все завжди складається тільки найкращим чином, адже ти заслуговуєш на даний щастя і можливість розуміти, що доля налаштована доброзичливо. Вітаю з святом, який ми обов'язково відзначимо сьогодні в тихому, але воістину миле і приємне сімейному колі. Бажаю тобі успіху і знання того, що будь-яка мета виявиться досягнутою. Нехай удача завжди супроводжує тебе, дозволяє розуміти, наскільки важливу роль відіграє кожен день життя. Татусю, будь ласка, будь поруч зі своїми близькими людьми, адже сім'я – це найбільша цінність, дарована долею. Я обожнюю тебе, мій рідненький! Мрію бути схожою на тебе, коли виросту, тому вдячна за турботу і увагу.

***

Батько, по-чоловічому, на рівних, хочу тобі сказати, що я завжди захоплювався тобою і прагнув у всьому тобі наслідувати. Ти класний батько. З днем народження.

***

Найкращий, веселий, уважний, чесний, справедливий, добрий і чуйний чоловік – це мій тато! Ти завжди вчив мене говорити правду, завжди лаяв за брехню! Ти зробив мене справжньою, мудрою жінкою. Я за це тобі дуже вдячний! З днем народження, тато!

***

Таточку, вітаю з днем народження! Бажаю щоб твої очі завжди іскрилися щастям, серце наповнювалося молодістю, в житті супроводжувала удача! Нехай у твоїй душі панує спокій, гармонія і прагнення до нових емоцій, а з мамою ніколи не буде великих розбіжностей!

***

Тато, ти домігся самого справжнього визнання в професійному плані, але я вважаю, що твоїм найголовнішим досягненням є твоя родина, адже ми просто не можемо уявити своє життя без тебе! Я бажаю тобі здоров'я, завжди гарного настрою, а також всього самого позитивного, радісного, сонячного і творчого! рейтинг:

***

У тебе тато сьогодні день народження і мені неймовірно приємно вітати тебе з твоїм днем. Тому що ти для мене дуже дорога людина, який дав мені життя і навчив, як жити. Ти дав мені багато для життя і ніколи не дорікав ні в чому. Мені дуже пощастило з тим, що саме ти мій тато. Тато, який пошкодує, коли мені погано, папа який ніколи не образив, папа який завжди поруч і не дасть в образу. Ти тато — для мене як Ангел, який завжди мене охороняє від усього поганого. З днем народження татусю, бажаю тобі багато радості в житті. Ти у мене найкращий.

***

Тато! Моя втіха, моя душа, моя гордість і удача! Вітаю тебе з твоїм днем, будь завжди самим щасливим, з сьогоднішнього дня залишай все в минулому, починай нове життя! Я завжди з тобою і за тебе, не дивлячись ні на що, скільки ми з тобою пройшли, а скільки ще попереду! Я від щирого серця тобі бажаю тобі завжди бути мудрим, сильним, справедливим і впевненим у собі! Продовжуй дарувати рідним людям свою м'якший посмішку і безмежну, як горизонт, батьківську любов! Бажаю тобі насолоджуватися чистим почуттям вдячності своїх дітей! Прийми найщиріші вітання та найтепліші побажання! Залишайся таким же усміхненим, життєрадісним і позитивним при будь-яких життєвих обставин! Нехай всі намічені плани втіляться в твоє щасливе життя! Міцності духу, удачі і всього самого-самого тобі! Бажаю тобі щоранку зустрічати з посмішкою і неймовірним настроєм!

***

Тато, сьогодні твій день народження! І ми всі зібралися тут, щоб привітати тебе і сказати, що ти для нас найкращий у світі батько! Ми любимо тебе і говоримо спасибі тобі за все. що ти зробив для нас - виховував, навчав, допомагав, підбадьорював, підтримував, жартував. Ми були за тобою як за кам'яною стіною! І завжди ми знали одне, що такого батька не знайти в цілому світі. Спасибі татко! І сьогодні ми бажаємо тобі бути щасливим, бути здоровою, не втрачати удачу і не дивлячись на роки приділяти час улюбленого спорту! Ми пишаємося тобою, тату!

***

Милий тато, я сьогодні прокинулася раніше, щоб першою привітати тебе з твоїм святом. Ти ще такий молодий, але в твоєму житті вже було багато різних подій. Я завжди захоплювалася твоїм вмінням долати труднощі, захищати своїх близьких, коли самому важко знайти слова підтримки у будь-якій ситуації. Коли ти поруч, я нічого не боюся. Бажаю тобі побільше відпочивати, частіше посміхатися і відчувати себе щасливим! З Днем народження!

***

Сьогоднішня дата дуже значуща в нашій родині! Сьогодні ми відзначаємо дату народження нашого татка! Ми так боргу чекали цього дня, і ось нарешті він настав! Ура! з Днем Народження тебе, рідна! Ти самий щирий, добрий, позитивний глава нашої родини! Добрий і уважний батько, справедливий і відданий друг! Бажаємо тобі всього найкращого, що є на планеті Земля! Нехай дітки радують тебе кожен день своїми успіхами! Любові величезною і взаємної! Бажаємо тобі підкорення нових висот і більше яскравих моментів! Ти гідний всього найкращого! Дуже за тобою сумуємо, коли нас розділяє відстань довго твоєї роботи, завжди подумки знаходимося поруч з тобою, ти живеш в наших серцях, ти – найкращий, тато! Нехай у твоїй великій душі ніколи не знайдеться місця для смутку і горя! Цілуємо і обіймаємо тебе дуже і дуже міцно!

***

Батько, прийми в свій день народження мої щирі побажання успіху! Адже успіх полягає в усьому: у деколи нелегкому шляху до щастя, у подоланні труднощів, у побудові любові і затишку, в саморозвитку та особистісному зростанні! І нехай моя синівська любов буде підтримувати тебе завжди, адже з підтримкою завжди легше йти по життю!

***

Татко – ти мій найкращий і потрібна людина на цій землі! В цей омріяний день від усієї душі бажаю бути здоровим і міцним і ніколи не хворіти. Успіхів у твоїй нелегкій праці, щоб твої колеги та підлеглі тільки з повагою ставилися до тебе. Ніжною, родинної любові, великої удачі і світлого процвітання! Твоя любляча дочка.

***

Тато, нехай в твій день народження здійсниться заповітна мрія. Бажаємо щасливого життя без проблем і вдалих днів без жалю.

***

Сьогодні, в твій день Народження, татоньку, хочу сказати так багато добрих і ласкавих слів! Дякую тобі, рідна, за все хороше в житті, за розуміння, ласку і турботу, за строгість, справедливість і безкорисливу любов. Бажаю здоров'я, удачі, міцності духу і безмежного щастя. Твоя наука безцінна! Пишаюся тобою, тату!

***

Ну що ж, прийшла і моя черга тат, привітати з черговим твоїм новим етапом життя! З Днем Народження! От і знову ти на рік мудрішими, дорослішими, але не старіше! Попереду тебе чекають серйозні рішення, відповідальність і все те, чого так бояться, коли переступають певну вікову межу! Не виключено, що часом у твоєму житті будуть простежуватися чорні смуги, але, батько, я сподіваюся, що у твоєму житті буде якомога менше! Я вірю, що такого яскравого людині, як ти, треба з гордістю подолати безліч перешкод і зробити стільки ж неймовірних відкриттів у своєму житті, і я бажаю, щоб твоє життя було настільки ж яскравою, як і ти сам! Довести в першу чергу собі, що все що тобі потрібно для щастя, ти зможеш створити власними силами! В будь-якому віці! Адже для справжнього чоловіка, вік не перешкода бути сильним!

***

Джерело: happyb.com.ua

Коментарі