Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, своїми словами, українською мовою

Мені хочеться привітати самого крутого брата з тим, що настав новий етап в його житті. Насправді, я навіть не сумніваюся, що на тебе чекає стільки всього крутого і цікавого, що ти повинен бути готовий до цього. Мені дуже важливо, щоб ти був здоровий і щасливий, а для цього ми з батьками зробимо все, тому що молодшим завжди потрібно допомагати. Я дуже хочу побажати тобі відмінного настрою і всього самого крутого, що тобі потрібно для того, щоб комфортно себе почувати. Нехай це свято самим позитивним чином вплине на тебе. А зараз припиняй всі свої справи, не думай про проблемах і питаннях, тому що пора починати нашу феєричне веселощі. Ти запам'ятаєш кожну секунду цього неповторного дня. Ти навіть не уявляєш, скільки апельсинового соку сьогодні буде випито за твоє здоров'я. І скільки кексів знищено. Зі святом!

***

Братик мій рідний, у твій День Народження я хочу тобі побажати, щоб у тебе в житті все було чудово. Нехай у тебе все виходить, що ти не побажаєш. Хай завжди сяє твоя чарівна усмішка і ніколи не сумує чоло. Будь щасливий і радій життю.

***

Дорогий брате, я тебе вітаю з днем народження! Бажаю тобі щасливих днів і море позитивних відчуттів, життєвого благополуччя, завзятості й витримки, гідних просувань. Здоров'я тобі і чистої любові, солідного стану і душевної рівноваги.

***

Сьогодні найбільш прекрасне свято – день народження мого дорогого брата. Щиро вітаю тебе з такою грандіозною подією. Піднімемо келих хмільного напою за твоє здоров'я. Нехай твоє життя буде чиста, як джерельна вода, нехай всі справи йдуть, як по маслу. Нехай 365 днів в році будуть найщасливішими, нехай дороговказна зірка завжди супроводжує тебе. Будь завжди в центрі уваги, але не докучай своєю настирливістю. Нехай красива любов окриляє тебе, а удача відвідує твій дім.

***

Хочу привітати з Днем Народження, тебе мій найкращий брат. Нехай на твоєму життєвому шляху, ти не зустрінеш ніяких перешкод. Бажаю тобі вірних друзів, міцного і люблячої родини, і щоб у родині був достаток. Нехай всі твої життєві плани здійсняться.

***

Нині я хочу привітати тебе з твоїм чудовим святом, з Днем Народження, брат! Я бажаю тобі завжди прагнути до вершин, щоб твої білі могутні крила завжди були розправлені і несли тебе в захмарні дали виконання надій. Я бажаю тобі досягти всіх своїх цілей, завжди бути переможцем. Я хочу, щоб ти завжди вмів цінувати своє життя, своїх близьких і коханих людей, своїх друзів, щоб ти завжди був оцінений по достоїнству у відповідь. Нехай у твоєму житті буде лише одна жінка, але найкраща, найкрасивіша, найбажаніша і наймудріша. Нехай у твоєму житті буде лише один, але самий близький, самий вірний, найцікавіший. Нехай у твоєму житті буде лише одна справа, але ти зможеш стати в ньому справжнім професіоналом та пізнати всю його глибину. Нехай у твоєму житті буде тільки один мільйон доларів, але щоб кожен рік, у твій день народження, він завжди був на твоєму рахунку.

***

Я хочу привітати зі святом людини, якого вже багато років називаю старшим братом. Насправді, це велике щастя бути сестрою такого чудового брата, який завжди допоможе і захистить. Я пам'ятаю, що в дитинстві батьки навіть дозволяли нам з тобою разом ходити гуляти, а ще вони залишали мене з тобою вдома, бо знали, що ти вже точно присмотришь так, як треба. А я пам'ятаю, що постійно злила тебе, але ти навіть не грубіянив, тому що знав, що я потім все розповім мамі. Звичайно, коли я виросла, то зрозуміла, що так робити не можна було, тому що ти все робив для мене. Сьогодні у тебе особливе свято, тому я хочу привітати тебе і побажати всього того, про що ти мрієш. Повір, що мені дуже хочеться бути корисною для тебе, тому ти в будь-який момент можеш розраховувати на мене. З святом тебе, найкращий брат у світі!

***

Дорогий братик! Сьогодні ми святкуємо твій День народження, твоє повноліття, а це значить – ти став зовсім дорослим! Тому я бажаю тобі, насамперед, вступити в нове доросле життя справжнім чоловіком! Будь сильним, хоробрим і великодушним, пам'ятай про друзів і рідних, люби всім серцем, вір в добро і справедливість, працюй і відпочивай на славу, словом – живи повним життям, так, щоб не шкодувати ні про один день!

***

В твій День Народження, бажаю сміливо йти по життю дорогою важкою, але прямий, а доведеться з копитця води попити, - ти не бійся. Адже головне в козленочка не перетворитися!

***

Дорогий брате, з днюхой тебе! У цей день я бажаю тобі, щоб поруч з тобою завжди знаходилися тільки найближчі люди. Вірних і щирих справжніх друзів тобі, хай їх не буде багато, але щоб їм можна було довіритися, як собі. Я бажаю тобі ніколи в житті не зустріти зради і зради. Будь здоровий, мій дорогий брате, нехай все складається у тебе успішно в навчанні і кар'єрі. Коли знайомі запитують мене, ким ти мені приходишься, я завжди з гордістю відповідаю, що це мій брат. Я дуже радий, що ми з тобою не тільки брати, але і справжні друзі. Я знаю, що у тебе є мрія, ти сильний, ти завзята, ти справжній мужик, і я вірю, що вона обов'язково збудеться. Ну а сьогодні гарного свята тобі, мій дорогий брат.

***

Дорогий брате! Прийми, будь ласка, мої скромні поздоровлення з днем твого народження! Бажаю тобі протягом усього життя перемагати і тримати удачу в руках. Бажаю цілий полк друзів і купу грошей. Не шкодуй про минуле, отримуй задоволення в сьогоденні і з упевненістю дивись в майбутнє.

***

Коханий, єдиний і рідний мій брат! Вітаю тебе з твоїм днем – святковим днем народження! Бажаю, щоб корабель твоєї мрії, ніколи не сів на мілину безвиході і не розбився об рифи реальності. Океан удачі допомагав вирішувати будь-які проблеми і дарувати радість і щастя перемоги! Ти – мій брат, у нас одна кров і я завжди поділяю твоє щастя і біль! Хочу, щоб ти знав – я завжди буду поряд і в будь-який момент підтримаю тебе! Перспективного плавання тобі!

***

З днем народження, братику. Бажаю залишатися міцним хлопцем, витримуючи будь вітер життя або навіть ураган, прагнучи завжди до успіху, а домагаючись набагато більшого, ніж очікувалося. Всіх благ тобі, братішка, здоров'я, миру, щастя і взаємного щирого кохання.

***

Брательник, з днем народження! Бажаю тобі стати успішним і хорошою людиною, досягти висот, завоювати любов і визнання оточуючих. Спасибі, що ти завжди підтримував, захищав і наставляв мене на вірний шлях. Хочу щоб у твоєму житті були тільки добрі і радісні дні.

***

З днем народження, брат. Бажаю тобі з оптимізмом і грандіозними планами зустріти цей рік життя, бажаю проходити повз бід і зупинятися біля витоків натхнення. Будь здоровий і щасливий, а інше — справа житейська і нехай у таких справах улюблені і близькі люди завжди будуть поруч.

***

Дорогий мій брат, мій надійний товариш, рідна людина і вірний друг! Від душі вітаю тебе з днем народження, нехай новий рік твоєму житті принесе тобі благополуччя, визнання оточуючих, достаток, щастя і успіх. Бажаю тобі процвітання, удачі, хочу, щоб з усіх складних життєвих ситуацій ти завжди виходив переможцем.

***

Сьогодні я з задоволенням привітаю з прекрасною датою мого улюбленого брата. День Народження – це такий особливий, такий світлий і чудове свято, всі раді йому, це свято нашого першого появи в цьому світі. І я дуже щаслива від того, що одного разу в цьому світі з'явився саме ти, і тепер я з гордістю і особливим теплом і трепетом можу вимовляти це слово – «брат»! Ти такий рідний і близький для мене людина, адже ти не тільки мені рідний по крові, але й по духу, по світогляду, сприйняття людей і нашого всесвіту. Ти став мені справжнім і найкращим другом, а в дечому навіть прикладом для наслідування. Я хочу побажати тобі, перш за все, щоб було у твоєму житті багато любові, світла, радості і добра! Я бажаю тобі досягати цілей, неймовірних вершин і брати перемоги над собою, над своєю справою, над своїми захопленнями, суперниками і ворогами. Будь щасливий, брат!

***

Братик, рідний мій чоловік! Нехай сміливість, краса, здоров'я, успіх, азарт, бажання і мрії ніколи не забудуть дорогу до тебе! Ти – саме варте уваги, що у мене є, моя опора, майбутнє, духовний тил, надійний друг. Бажаю тобі отримати від долі не просто дари, а скатертину-самобранку, яка буде виконувати будь-яку забаганку!

***

Братику, мені дуже пощастило мати людину, який перший приходить на допомогу, готовий заступити і дати відсіч будь-кому! Ти завжди знаходиш правильні слова і знаєш, коли їх краще сказати! Я тобою дорожу і бажаю тільки самого доброго!

***

Бачимося рідко з тобою, але життя наші, брате, пов'язані! Бажаю, щоб у круговерті буднів, знаходилося місце для улюблених занять: рибалки і полювання. З днем народження, братішка, перемог тобі на особистому фронті і звершень у роботі!

***

Як живуть два брати? Поки маленькі – щось затівають, фантазують, якщо трохи посварилися — то відразу і помирилися і, звичайно, вони дуже хочуть подорослішати. І ось позаду квітуча юність, настала пора зрілості, і на багато чого в житті змінилися погляди... Але ми як і раніше не проти помріяти і, звичайно, завжди готові підтримати один одного! Сьогодні я вітаю тебе, братішка, з Днем народження, і хочу сказати, що ти мені брат, але і кращий друг! Будь завжди щасливий, любимо і щасливий!

***

Дорога сестричко, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти світилася щастям і мала все те, про що мрієш. Нехай твоє життя переливається веселковою палітрою, дарує приємні зустрічі, любов, достаток і міцне здоров'я. А я завжди буду поруч і підтримаю в любу хвилину. Твій брат.

***

Надійний, розуміє, підтримує у важку хвилину – це все синоніми слова «брат». Так залишайся завжди моїм найкращим у світі братом. З Днем Народження.

***

Дуже хочу привітати зі славним і прекрасним Днем народження свого коханого і чудово брата! Нехай у тебе в житті все буде успішно і щасливо, а всі жінки і дівчата від любові і захоплення до тебе – падають в непритомність! Жартую! Бажаю тобі сімейного щастя та благополуччя, а головне взаємної, відповідною і вірного Кохання з другою половинкою! Хай у вас все складеться якнайкраще. Будь завжди таким же активним, позитивним і добрим. Я дуже люблю тебе і бажаю тобі всього тільки найкращого і доброго. Будь впевнений у собі і своїх силах, адже ти в мене самий найкращий і самий красивий братик. Бажаю тобі міцного здоров'я, впевненості у собі і великих сил для творчих починань! Я тебе дуже сильно люблю і завжди захоплювалася тобою, як особистістю, коханий мій братику, тому я чекаю від тебе нових хороших новин та успіхів у навчанні! Цілую тебе міцно і люблю.

***

Дорого братика, хочемо привітати з народженням. Побажати безтурботного щастя, здоров'я довголітнього, успіхів у творчості, бути хоробрим і сміливим, розумним, кмітливим. Нехай у спорті тебе чекають тільки золоті медалі, в навчанні — високі бали, в житті — перемоги. Рости, мужай, розвивайся.

***

Братику, вітаю тебе з днем народження. Бажаю щасливих історіях бути головним героєм, в будь-якій боротьбі за успіх — переможцем. Нехай в житті у тебе буде взаємна любов, вірна дружба і велика удача.

***

Джерело: megaday.co.ua

Коментарі