Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою

Друже, що я тобі можу побажати в День Народження? Звичайно ж, гарних, веселих і добрих дівчат, веселою, легкій і невимушеній життя без проблем і неприємностей. Бажаю тобі яскравих, крутих і мега модних вечірок. Бажаю, щоб твоя улюблена справа процвітала, міцнів і приносило тобі масу задоволення та багато-багато грошей. Розвивайся, йди вперед, рости над собою, ніколи не припиняй вчитися, пізнавати, дізнаватися нове і здійснювати відкриття. Я бажаю, щоб у твоєму житті було дуже багато різних свят. Бажаю, щоб у всьому з тобою була удача, везіння успіх і щоб на таку життя, насичене вистачало сил, енергії і здоров'я. Але, всі ці блага не приносять стільки світла, якщо немає любові. Я бажаю тобі великою, сильною, вибуховий, справжньої, чарівною, а головне, взаємної любові. Не можу не побажати тобі безлічі подорожей по різних країнах і незабутніх позитивних вражень від них. З Днем Народження!

***

Вітаю тебе з Днем Варення! Бажаю того, що ніколи не буває зайвим: здоров'я, великих премій, любові близьких, удачі, а також нових позитивних вражень від життя! Залишайся таким же класним і цікавою людиною! З Днем Народження!

***

Дорогий і цінний одне, в цей святковий день полювання привітати вас і побажати бути завжди таким незамінним другом, як ти є, завжди залишатися гарною людиною. Хай день цей буде наповнений тільки позитивними емоціями та яскравими подіями.

***

Подарую в день народження твій я тобі, друже, радість, щастя і любов. Побажаю, щоб ти сміявся частіше, даруючи нам всім феєрверк жартів. Побажаю, щоб надії і вистачило удачі тобі на цілий вік. Бажаю, щоб романтичним героєм ти, неодмінно, милий, став. Бажаю, щоб у море стильну золоту рибку зловив, яка бажання твої вмить виконає, так і знай. Тобі бажаю, бешкетник, поганого не бажати!

***

Нехай день народження пройде у веселій і невимушеній обстановці, навколо будуть лише надійні друзі, перевірені доленосними обставинами і кохана, неповторна, єдина друга половинка.

***

Хочу побажати в твій день народження, щоб ти був простий, як вітер, невичерпний, як море, і як земля, насичений пам'яттю. Будь легкий на підйом, як вітрило корабля, веселим ти, як пісні хвиль, що співають на просторі. І нехай живе в тобі завжди весь трепет життя всіх часів і рас!

***

Вітаю з днем народження, друже мій люб'язний. Бажаю класти лимони не чай, а в швейцарські банки, бажаю зривати не сусідські сливи, а джек-поти в лотереї, бажаю прати не труси і шкарпетки, а весь негатив зі свого життя, бажаю не порушувати кримінальну справу, а кожну вподобану красуню. Респект тобі, дружаня, і кайфовой житухи.

***

Що побажати тобі, привітавши з Днем народження? Ти не позбавлений сміливості і завзятості – так постарайся взяти від життя все, що вона може запропонувати! Працюй – але пам'ятай, що посиденьки за столом за друзями, як вважають на Кавказі, не забирають ці години неробства від життя!

***

Дорогий іменинник! В день твого народження від усього серця бажаємо... Щоб "Мерседес" твого життя легко і щасливо віз тебе по життю, долаючи всі перешкоди і труднощі, щоб дорога йшла по квітучому саду і щоб поруч були всі ті, у кому ти потребуєш. За твоє благополуччя і успіх!

***

Напевно дружба — це найпрекрасніше з усього того, що є на світі. І знаєш, сьогодні, в день твого народження мені хочеться зібрати всі самі приємні слова в один величезний мішок і подарувати його тобі. А ще я подарую тобі громовідвід, щоб він відводив від тебе всі негаразди — блискавки.

***

Хочу привітати від усієї душі самого близького друга, чарівного чоловіка з народженням у світі! Ти став чудовим товаришем, співрозмовником і помічником. Спасибі за те, що завжди можу покластися на тебе. Нехай все в житті буде добре. Бажаю тобі завжди перебувати в колі улюблених і близьких людей і насолоджуватися їх суспільством.

***

Нехай море бажань виконується, а щастя додається. Нових перспективних можливостей і зустрічей, незабутніх вихідних, забезпеченої старості, лише позитивних моментів в житті. Залишайся щирим і надійним людиною. Не піддавайся на провокації, будь добрим і справедливим. Подорожуй більше, радуйся, прагни кращого.

***

Вітаю тебе з днем народження! Бажаю п'янку і веселощів, здоров'я як у богатиря, щоб всі привітали друзі. А щоб стіл на всіх накрити, бажаю бути олігархом!

***

Дорогий друже, я люблю тебе, як рідного брата, і сьогодні з великим задоволенням, і навіть, з якимсь трепетом, поспішаю тебе привітати з Днем Народження. Я бажаю тобі довгих років здоров'я, веселою, насиченою, цікавою і яскравою життя. Я хочу, щоб доля тобі обов'язково подарувала успіх за всі діла твої, за твій наполегливу працю, за твої старання і наполегливість, з якою ти йдеш до своїх цілей. Я бажаю тобі в усьому великого везіння, адже якщо є везіння, все складається немов чарівним помахом палички. Я бажаю, щоб ти завжди знаходив джерело для нескінченного натхнення. Щоб кожен ранок, сонце лагідно будило тебе і наповнювало внутрішніми силами, енергією життя і нескінченної гармонією. Будь самим щасливим один, люби і будь любимо у відповідь.

***

Кращі друзі, це завжди ті люди, які будуть з вами у важких ситуаціях, допомагаючи, і під час веселих смеша і підтримуючи. Такі люди завжди будуть залишатися особливо цінними і потрібними для нас. У будь-якому випадку в серцях з нами вони будуть жити досить довго. І в цей самий момент мені особі хочеться привітати свого кращого друга. Адже це свято завжди був і буде для нього таким важливим і потрібним. Я просто не хочу його засмучуватися, і тому допоможу приготуватися тобі до свята. І знаєш, важливі слова ще нікому не заважало сказати, тому що я для тебе їх проглаголю. І сподіваюся на те, що все оцінити і зрозуміти, що у тебе все-таки вийде. А зараз просто давай ні про що таке не думати, а добре проведемо це свято, запам'ятовуючи його на все життя. І тоді спогади про нього ще довго будуть з нами перебувати, а нам буде приємно.

***

Дорогий мій друже, з тобою ми вже багато років крокуємо разом за життя, розділяючи горе і радість. Саме тому я щасливий бути поруч з тобою в твоє свято. Бажаю тобі довголіття, любові, впевненості у своїх силах, блискучих перемог і звершень.

***

У тебе є все — гроші, вплив, чарівність блискучих кокеток.. І все це результат твого володіння таємним скарбом — дружба з власною головою!) Нехай вона міцніє). А все інше примножується! З днем народження!

***

Бажаю більшу мати в серці надію, натхнення в душі та прагнення йти тільки вперед. На повній швидкості їж цю життя, хай розкриє доля багато секрети успіху. З днем народження дорогий мій друже, бажаю більше яскравих і чудових подій. Нехай тебе чекає ще багато відкриттів і для всього незвіданого відкривається завіса. Будь завжди перший у всьому, не займати тобі лідерських якостей. Нехай ці молоді роки будуть незабутні, щоб тебе оточували тільки важливі і потрібні люди. Хай стеляться перед тобою будь горизонти і дороги ведуть до добрих справ. Нехай будь-твій день буде наповнений красивими квітами та небо буде мирним над головою. Райдужні сни нехай дарують ночі, і світлі перспективи народжуються прямо з ранку. Нехай більше козирів доля підкине, а ти їх використовуй чітко і за призначенням. Щастя і удачі бажаю тобі!

***

З днем народження! Нехай на роботі і в сім'ї все буде відмінно. Щоб удома був мир і достаток, щоб ти був задоволений долею і завжди отримував бажане.

***

Друже! Вітаю тебе з днюхой. Бажаю, щоб тобі завжди щастило, а самого тебе везла найкрутіша тачка. І щоб не траплялися на шляху круті гірки. Нехай життя твоє б'є ключем, а в кишенях твоїх завжди будуть ключі від дверей, які потрібно відкрити. Хай дружить з тобою пані Удача. Будь щасливий і здоровий.

***

Я вітаю тебе друже! Хай навкруги цвіте добро, нехай удача ніжним сонцем, висвітлює твоє життя. Нехай бажання збуваються, нехай твої мрії здійснюються. Нехай за спиною завжди будуть крила, що несуть назустріч успіху. З днем народження!

***

Хочу привітати з днем народження тебе, мій друже! Бажаю міцного здоров'я, успіхів у роботі і задоволення від хобі. Хочу побажати жити яскраво, весело та емоційно, любити і цінувати життя. Так само бажаю не забувати рідних і друзів, дарувати їм своє тепло й душевну доброту. Залишайся завжди таким же позитивним і активною людиною!

***

Вітаю тебе мій найкращий друг з Днем Народження!!! Нехай до відкриттів сміливим мрія покличе, і назустріч удачі твій корабель пливе, чекають тебе океани, простори морів!!! Пригод веселих, надійних друзів!!! Бажаю тобі всього самого найкращого мій дорогий друже!!!

***

Незважаючи на наше минуле, хочу щоб всі двері швейцарських банків відкривалися перед тобою настіж! Незважаючи на те, що ми вже колишні друзі, я бажаю, щоб найкрасивіші дівчата світу дарували тобі свою любов! Незважаючи на те, що ми перестали бути такими друзями, як раніше, я бажаю щоб твоє життя було по-справжньому ідеальної! З Днем Народження, мій колишній Друг!

***

Справжньому мужику присвячується... Привітання від навстіж відкритих сердець... Бажаємо тобі відкрити в собі диво-генератор, який все погане буде переробляти в хороше. Нехай кожен день буде незабутнім, залишаючи в твоєму житті приємний відбиток. Залишайся собою, залишайся з нами і все буде добре.

***

Кращий друг вітаю тебе з днем народження бажаю тобі здоров'я міцного успіху великої і справжньої любові, нехай всі твої мрії збуваються ти найкраще що могло в моєму житті трапиться, хочу побажати багатства і слави дружину красуню машину в гаражі таку як тобі подобається багато в житті удачі і триповерхову дачу!

***

Без всяких сумнівів, ти мій найближчий друг і такого як ти немає тебе дорожче! Вітаю з цим грандіозним святом, днем твого народження. Тобі, як самому неперевершеному людини на цій планеті бажаю здійснення всіх найзаповітніших мрій, нехай збувається мрія твоя будь-яка! Нехай вірність, цілеспрямованість і душевна доброта присутній завжди з тобою, надія щоб йшла лише поруч, а удача не відставала й встигала за твоїми діями. Свій природний оптимізм не втрачай, адже саме він допомагає просуватися вперед і ризикувати, сподіваючись на краще! Більше бажаю приємних сюрпризів від долі отримувати, гідно витримувати круті повороти, і щоб всі події в житті були тільки в кращу сторону. З кожним роком більше реализовывай задумані плани, удосконалюй і удосконалюй свої професійні навички!

***

Дорогий друже, сьогодні чудовий привід побажати тобі стабільного добробуту, збереження почуття гумору і зацікавленості в житті, продовжуй бути таким же позитивним, відкритим і захопленим. Успішного підкорення будь-яких життєвих вершин!

***

Ти сьогодні став ще на рік старше, вже пора повільно повзти на кладовище... Жартую! :) Насправді ти ще ого-го і ах! Бажаю тобі і далі продовжувати в тому ж темпі, з днюхой, друже!

***

Мені дуже пощастило, що у мене є такий чудовий друг! Вітаю тебе з днем народження! Бажаю гідних днів, перспективи у всьому і благополуччя. Нехай всі задумані справи реалізовуються без проблем. Здоров'я хай не підводить тебе, будь вдалим і цілеспрямованим.

***

Джерело: greets.co.ua

Коментарі