Найкращі привітання з днем народження дочки від тата, мами


Найкращі привітання з днем народження дочки від тата, мами

Доню, хочу, щоб збулися всі найсвітліші мрії в твій день народження! Бажаю тобі бути щасливою, коханою і безмежно успішної! Хай дні твої будуть наповнені теплом близьких і рідних. Нехай добро оточує тебе і береже від усього поганого. Нехай завжди буде наповнене радістю твоє ніжне серденько!

***

Ми, як батьки, пов'язували великі надії з тобою, наша дівчинка. Ми мріяли, щоб ти не повторила наших помилок, отримала гарну освіту, знайшла хорошу роботу, брала зважені рішення, щоб не шкодувати про минуле. Бачить Бог, ми з самого раннього дитинства прищеплювали тобі тільки корисні навики і якості характеру. Сьогодні, дивлячись на тебе, я бачу, що у нас це вийшло. Ти доросла, самостійна, впевнена в собі жінка. Ми пишаємося тобою і дуже раді, що ти живеш краще, ніж ми в твої роки. Ти виправдала наші надії і ми віримо, що тебе чекає світле майбутнє. З днем народження!

***

Люба наша донечко! Хочу побажати тобі, щоб ти завжди була доброю, красивою, цілеспрямованою, щоб все хороше, що є в тобі, розвивалося, а недоліки зникали самі собою, непомітно. Найкраще в дівчині — це скромність, яка облагороджує її. Так будь же шляхетною.

***

Сьогодні День Народження у моєї донечки, у самого світлого створення. Рідна наша, я хочу привітати тебе і побажати тобі здоров'я, щастя та здійснення всіх твоїх бажань. Про собаку я обіцяю подумати, тому що ти вже давно просиш нас подарувати тобі її. Але я хочу, щоб ти розуміла, що собака – це велика відповідальність. Ти ж знаєш, що це не іграшка, її реально потрібно годувати, з нею потрібно гуляти і грати. А найголовніше те, що ти повинна будеш дресирувати свою собаку, щоб вона робила те, що ти говориш. Моя донька повинна бути самою щасливою, а для цього я готова зробити все, що завгодно. В першу чергу мені хочеться побажати тобі здоров'я, тому що немає нічого важливішого. Ніколи не хворій і не сумуй, а все інше в тебе буде. Ми все зробимо для того, щоб ти посміхалася. Доню, нехай твій свято пройде весело.

***

Улюблена іменинниця, доню, хочу привітати тебе з Днем народження! Бажаю, щоб твоє життя було схоже на яскравий, чарівну веселку! Нехай нею будуть тільки приємні події, а всі дні – пофарбовані в соковиті і світлі тони! Щасливих посмішок тобі, люба, адже від них завжди стає тепло на душі!

***

Доню, рости на радість нам. Будь ніжною, як весняний квіточку і яскравою — як фарби літа, нехай плоди твоєї роботи виблискують, як осіннє золото, а душа завжди буде чистою, як перший сніг!

***

Ласкава моя донечка! З Днем народження вітаю тебе сьогодні! В цей день ти прийшла у цей світ і зробила мене самим щасливим батьком на світі! Адже ні в кого більше немає таких ясних очей, милої посмішки, м'яких щічок і дзвінкого сміху! Ти – справжнє Сонечко! І нехай твоє тепло завжди гріє всіх нас!

***

Наша краса, наше чарівність, наша улюблена донечка. Сьогодні світле свято на землі – день твого народження. Від щирого серця прийми найтепліші побажання. Будь завжди щаслива, і довго – довго радуй нас своєю красою. Рости здоровою і розумною. Нехай всі печалі та незгоди обходять тебе стороною. Нехай Обрана тобою дорога, буде ясною і прямий. Бажаємо тобі добра, тепла, всіх благ, які існують на землі. Ти схожа на принцесу, так нехай життя твоє буде казкою.

***

Доню, твій тато вітає тебе з днем народження! Моє скарб, моя радість, я пам'ятаю, як ти народилася в цей світ. І багато років тому, оголошую своїм криком палату лікарні, зробила мене самим щасливим батьком на світі. Пам'ятаю твої маленькі пальчики і тоненькі ніжки. Пам'ятаю твоє перше слово. Нехай же ми назавжди збережемо нашу дружбу!

***

З Днем Народження, моє велике щастя! Доча! Ти наше все, найрідніша, найулюбленіша, сама тепленька і ніжна, сама солоденька! Наша Всесвіт! Наш світ! Наша галактика! Так багато хочеться тобі побажати всього, мабуть, почну! Ну, почну з самого важливого. Особливо для тебе, людини весело проживає життя, бажаю залізного здоров'я! Ти повинна берегти себе! Обов'язково! Потім, звичайно ж, йде любов! Це невід'ємна частина! Ти завжди будеш коханої, тому що, таку, як ти, ну просто неможливо не любити! Так що це у тебе хоч відбавляй! Але дуже важливо, що б і ти завжди любила! Адже без любові людське життя порожня! Але я знаю, що в тобі ця любов завжди є! Неважливо до кого або до чого, головне - вона є! Потім у нас йде удача! Важливий фактор! Нехай тобі завжди і у всім щастить! І, солодка вата діставалася завжди безкоштовно! Хочеться побажати тобі справжніх і вірних друзів! Ще бажаю тобі багато посмішок!

***

Наш квіточку польову, наша маленька донечка раптом стала дорослою і вже це не той підліток, а красуня, за яким потрібне око та око. І ночами по ній зітхають не тільки чоловіки, але і ми батьки. Дай Бог їй добру долю. З N-річчям тебе!

***

З самого ранку я прокинулася і згадала, що цей день буде для нас дуже цікавим і пізнавальним. Адже сьогодні моїй донечці виповнюється вісімнадцять років. Так, це прекрасний вік, коли хочеться творити і зовсім не хочеться думати ні про що погане. Але, ти також повинна розуміти, що перешкод на твоєму шляху буде багато, і тобі потрібно намагатися все робити так, щоб потім про це не шкодувати. І до твоїх іменин ми приготували подарунки, які обов'язково повинні припасти до тебе по душі. І зараз, я хочу побажати тобі яскравого і теплого сонечка над головою. Щоб ти жила під спокійним і синім небом над головою. І я тебе хочу навчити тому, що в цьому житті нічого не робиться просто так. Все має якийсь сенс. І тому якщо з тобою будуть відбуватися незрозумілі для тебе речі, не потрібно лякатися. Просто пам'ятай про те, що це робиться для чогось. І на прощання я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж красивою і розумною дівчинкою. Нехай все, що ти так хотіла втілити в життя, у тебе все вийде.

***

Дочка, у твій день народження не хочу бути банальною. Те, що я хочу для тебе тільки найкращого, – не викликає сумнівів, а побажання мої такі: розвивай свій внутрішній світ, впевнено крокуй назустріч своєму майбутньому, будь мудрей і хитріший, не втрачай пильності і любові до себе самої!

***

Дорога, дякую тобі за те, що ти дала можливість нам стати мамою і татом. Ми по-справжньому щасливі і раді бути твоїми батьками. Ти, звичайно, робите наше життя такою красивою, і за це ми завжди вдячні. Усі найкращі побажання в такий особливий день.

***

Вітаємо тебе з головним святом в твоєму житті, з Днем Народження! Нехай у тебе завжди все буде добре! Сьогодні ти стала на один рік старше, ще на одну мить ближче до дорослого життя! Здоров'я, щастя, сімейного благополуччя, величезної любові і Довголіття! Завжди радуй батьків і добре вчися!

***

Дороге наше сонечко! Нам дуже приємно привітати тебе з Днем твого народження! Нехай твої крильця допоможуть тобі злетіти високо-високо і багато досягти в цьому житті. Нехай мрії збуваються, а казка стає реальністю. Нам дуже радісно усвідомлювати те, що ми виростили таку гарну дівчинку! Нехай твоя усмішка завжди буде щирою, сміх гучним, а душу чистою! І нехай очі завжди сяють щастям! З любов'ю, твої мама і тато.

***

Ми виростили саму чудову донечку! Хочемо побажати, щоб у житті було стільки посмішок, скільки зірочок на небі! Щоб радість на душі була такою, щоб не поміщалася у Всесвіт, а щастя - неосяжним, як небо! Ми тебе любимо і цілуємо, з Днем Народження, моя хороша.

***

Мила наша донечка, наш квіточку. Будь завжди молодою і красивою, бажаною і рідний. Нехай в житті буде все прекрасно: любов і дружба, щастя і удача. Нехай твоя юна душа ніколи не старіє і буде завжди доброю і чуйною на будь-яку біду. З Днем Народження тебе.

***

Час невблаганно – ще вчора ти була маленькою дівчинкою, яка ходила за мамою як хвостик. А сьогодні я бачу перед собою цікаву, доросле самодостатню дівчину. Звичайно, ти не стала гірше, але ти стала іншою і це закономірно. І нехай костюм сніжинки ти вже давно змінила на вечірній сукні, дитячі сандалії на ефектні туфлі, а дві косички на модну зачіску, для мене ти досі залишаєшся маленькою донечкою. Нехай дитинство залишається у твоєму серці як можна довше і дитячі мрії про казкового принца нарешті здійсняться. Я бажаю, щоб молодий чоловік, якого ти обов'язково зустрінеш, став для тебе другою половинкою і був готовий для тебе на все. Адже ти доросла маленька принцеса, і гідна жіночого щастя!

***

Моя мила, ніжна, дорога донечко! Вітаю з Днем народження тебе! У цей радісний і світлий свято я хочу побажати тобі усміхненого настрою, відмінного почуття гумору, невичерпного чарівності і як можна більше радості! Нехай здійсняться твої найзаповітніші бажання! Щастя тобі і любові!

***

Доню моя, коли ти народилася, то я просто цілими днями дивилася на тебе. Мене не цікавило, що відбувається навколо, тому що саме головне те, що у мене народилася донечка. Я так мріяла про тебе, так багато думала про те, як ти будеш виглядати, але навіть не уявляла, що ти будеш моєю копією. Сьогодні я хочу привітати тебе з твоїм святом і сказати, що чим старше ти стаєш, тим більше я розумію, що правильно виховала тебе. Ти у мене настільки мудра, що іноді я сама прошу у тебе ради. Але мені так навіть подобається, тому що у тебе є свій підхід до кожного питання. Я дуже сильно люблю тебе і хочу, щоб ти була щаслива. Я сподіваюся, що незабаром знайдеш такої людини, яка оточить тебе турботою і любов'ю, який буде захищати тебе. Нехай він подарує тобі весь цей світ, щоб ти відчувала себе найщасливішою.

***

Донечка рідна, з днем народження! Будь самою щасливою, але не бійся розчаровуватися і помилятися. Завжди вір в краще, в себе, в людей, в чудеса. Довіряй серця і почуттів. Не дозволяй обставинам впливати на характер, настрій, доброту душі. Люби і будь улюбленою. Твори, сяй, бережи себе.

***

Моя донька сьогодні стала дорослішою ще на один рік. Насправді, мені дуже важко прийняти цей факт, бо так не хочеться відпускати своє дитя у доросле життя. Я бачу, що ти сама поспішаєш дорослішати, але при цьому не розумієш, з якими труднощами тобі доведеться зіткнутися. Але ти повинна пам'ятати, що я поруч з тобою. Я завжди готова підтримати тебе, надати тобі сил. Ти ж знаєш, що чарівне слово шопінг може підняти твій настрій до небес. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, моя люба донечка. Я дуже хочу, щоб ти змогла знайти своє місце в цьому житті, щоб поруч з тобою був такий чоловік, який зможе оточити тебе любов'ю і турботою. Я впевнена, що ти будеш дуже гарною господинею, тому що ти готуєш краще за мене. Я дуже сильно люблю тебе, моя дорога дівчинко! Нехай все у тебе буде круто! Зі святом тебе!

***

Донька, рідна і кохана! Знай, що в житті ніколи не буде людини, яка буде любити так сильно, як і я! Але бажаю все-таки знайти таку людину, коханого і ніжного! Нехай ти вийдеш заміж по любові, щирої і зворушливою! І найголовніше, що я хочу побажати своїми словами – це просто живи так, як цього хочеш ти! Не треба нікому щось доводити, а просто живи радісно, щасливо! І ще – живи так, ніби завтра тебе вже не буде на цій землі! Саме таким чином буде житися весело і незвично! Бажаю завжди мати друзів, які підтримають у важку хвилину і зроблять тебе ще трохи щасливішими, і цінуй таких друзів, які роблять тебе такою, якою ти є насправді – це неповторні люди! Не бійся робити помилки – тому що в минулому це буде твій досвід, який тобі обов'язково знадобиться! Успіхів!

***

Доню моя, я хочу привітати тебе з твоїм Днем Народження. Ось вже який рік ти радуєш нас усіх своїм сміхом, веселими словами, своєю радістю. Ти неймовірно позитивна і весела дівчинка у нас, яка ніколи не перестає дивувати нас. Мені хочеться, щоб ти ніколи не сумувала, бо в житті стільки всього прекрасного. Уявляєш, як багато мультиків є в світі, які ти ще не дивилася? Треба ж все це подивитися, потім обговорити. Але при цьому ти не тільки дивишся мультики, але і книжки любиш читати, любиш проводити час зі своїми бабусями і дідусями. Ти радуєш всіх нас своїми успіхами. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, моя маленька. Ніколи не болів, тому що ми дуже важко переживаємо, якщо ти захворієш. Гарного тобі настрою в цей свято! Продовжуй нас усіх радувати, наша маленька.

***

Доню, я дуже хочу привітати тебе з твоїм Днем народження. Я знаю, з яким трепетом ти чекала на своє свято, тому дуже хочу, щоб він пройшов на найвищому рівні. Моя донечка, для мене ти стала справжнім щастям, якого в нашій з татом життя дуже не вистачало. Ми розуміли, що для повної картинки не вистачає маленького дива. І от зараз ти вже зовсім доросла дівчина, але для нас ти все одно дівчинка, яка народилася настільки красивою, що всі навколо дивилися з захопленням. Я дуже хочу побажати тобі здоров'я, тому що його купити неможливо. Тому постарайся завжди стежити за своїм самопочуттям. Ще хочу, щоб ти змогла самореалізуватися в житті. Для будь-якої людини дуже важливо знайти своє покликання в житті, так що і ти повинна зрозуміти, чого ти хочеш від життя. Ну а ми просто завжди готові допомогти тобі в цьому.

***

Сьогодні День Народження нашої прекрасної доньки нашої яскравої зірки, яка ніколи не сумує. Насправді, нам потрібно вчитися у тебе цього, тому що ти завжди знаходишся у піднесеному настрої. Незважаючи на те, що ти маленька і в тебе немає ніяких проблем крім пропущеного мультика, ти все одно ростеш дуже серйозною дівчинкою. Коли ти розповідаєш мені про своїх планах на майбутнє, то я розумію, що ти дуже серйозно налаштована. У тебе є певні цілі, і я навіть не сумніваюся, що ти досягнеш їх реалізації. Моя дівчинка, я вітаю тебе з тим, що ти стала ще на один рік старше. Насправді, мені не хочеться, щоб ти так швидко дорослішала, тому що я ще не встигла насолодитися твоїм дитинством. Бажаю тобі чудового свята, моя люба донечка. Будь самою щасливою, здоровою і улюбленої всіма нами. Зі святом!

***

До твоєї появи на світ, я любила тільки одного людини – твого тата. Після народження такої чудової донечки як ти, любові в нашій сім'ї стало в два рази більше. Ми завжди бажали тобі тільки добра, намагалися виховувати тебе в атмосфері любові і взаєморозуміння. На що ми закривали очі, а де то проявляли принциповість. Можливо, ця принциповість у дитинстві тобі іноді здавалася несправедливістю. Але зараз, коли ти сама виховуєш своїх дітей, впевнена, ти нас з татом розумієш. Ми бажаємо тобі виростити своїх дітей добрими, вихованими, освіченими і життєрадісними, як ти сама. З днем народження, донька!

***

Так багато років пройшло з тих пір, як донька була крихтою... Донька подорослішала і розцвіла, знайшла свій шлях у житті і завела свою сім'ю, в якій панує любов, а ми, її батьки, вже зовсім не молоді люди... Але в її День народження ми знову молоді і ніби повернулися у минуле! Сьогодні ми не змінимо традицій, і знову побажаємо доньці, як бажали всі ці роки, щастя і любові, здоров'я і удачі - і ще раз кохання!

***

Зі святковою датою, з днем народження, тато вітає від усієї душі свою маленьку дівчинку. З днем народження, доча! Хочу тобі побажати, щоб твоє життя було наповнене пригодами, щоб тобі не було нудно і сумно, щоб ти ніколи не сиділа без діла, щоб було улюблене хобі.

***

Дорога, прекрасна дочка, ти вже встигла вирости і стати розумною, красивою і впевненою в собі. Як багато компліментів хочеться сказати, але, знаєш, не вдасться знайти відповідних слів для того, щоб проявити захоплення тобою. Найважливіше – це твоє щастя, але ж воно може бути подаровано тільки долею. Хочу побажати щастя та виконання побажань, впевненості у прекрасному майбутньому та активного прагнення до подальших висот. Пам'ятай, що твої батьки завжди готові надати гідну підтримку, а при необхідності – захистити від будь-яких бід. Ти заслуговуєш, щоб і надалі активно розвиватися в обраному напрямку, проявляти власний потенціал. Вір в краще і прагни до успіху, будь серйозною, але при цьому зберігай позитив і уміння радіти дрібницям. Дівчинка моя, я щиро вірю в те, що всі шанси, подаровані долею, будуть використовуватися за призначенням. Щастя і успіху!

***

Рідна моя донька, з твій день народження, хочу сказати тобі, що в тебе зараз самий плідний вік для здійснення своїх бажань! Вивчи мови, займися спортом, читай книги, танцюй, малюй, вышивай, в'яжи, ходи за грибами, заведи домашніх вихованців. Нехай твоє життя буде різноманітною та цікавою!

***

Доню, з днем народження! Бажаємо тобі щастя, адже щастя дитини – найвища нагорода батькам. Нехай твоє життя буде сповнене яскравими подіями, подорожами, цікавими зустрічами і знайомствами, теплом і світлом. Ми тебе дуже любимо, і де б ти не була, завжди будемо оберігати тебе, як твої ангели-хранителі. Ти - наша радість, наша душа, і ми тобою нескінченно пишаємося!

***

Джерело: wish.co.ua

Коментарі