Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою

З днем народження, діда. Чи, як завжди, відважний, бадьорий, цілеспрямований і сміливий. Бажаю тобі, дорогий мій, хвацько справлятися з недугами і невдачами, гідно проявляти себе прикладом честі і справедливості. І нехай цей рік для тебе буде добрим, успішним і благополучним.

***

Спасибі дідусь за взаимопониманье вітаю Вас сьогодні з днем народження, бажаю Вам міцного здоров'я як камінь Ви завжди у нас сильний як кремінь нехай у Вашому житті не буде ні хвилини нудьги печаль піде і не зможе повернуться нехай наповниться радістю серце і душа і все життя нехай буде прекрасне від онука ці рядки на пам'ять збережіть і завжди всьому, що знаєте, мене навчіть!

***

З дідусем завжди цікаво тому, що він знає абсолютно все! У світі різні явища він може швидко пояснити, постійно відкриваючи свято інтересу і добра. Але сьогодні важливий день у тебе — твій День народження! Здоров'я і міцних нервів, а також вибач за всі витівки.

***

Дідусь! Ти у нас в домі головний, і я знаю, що саме ти зробив так, що нам живеться легко і спокійно, що в будинку завжди все в порядку, і всі ми любимо один одного.

***

Хочеться привітати дорогу людину з народженням на світ! Милий дідусь, ніколи не здаватися і завжди будь для нас прикладом. Я як онук дуже пишаюся тобою і щасливий, що ти в мене є. Дякуємо за розмови по душам і твої поради. Бажаю тобі радості, тепла, уваги і любові. Щоб у серці жила віра, надія і спокій.

***

Дорогий дідусь, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі багато радісних і теплих днів. Благополуччя, достатку, міцного здоров'я і домашнього затишку. Нехай твоє серце ритмічно б'ється в такт щастя, прекрасних подій та чудового настрою!

***

Немає в цьому світі для мене людини ближче, ніж мій неймовірний дідусь. Нехай батьки не ображаються, бо мені завжди було дуже цікаво і комфортно з дідусем. І це не тільки тому, що він дозволяв мені прогулювати школу. Він завжди був зі мною чесним, завжди говорив усе так, як є, тому я змалку знав, що все в цьому житті потрібно добиватися самостійно. Часом сну було страшно, тому він просто підказував мені, направляв. Я вдячний тобі за все це, тому що це дійсно багато в чому мені в житті допомогло. Я хочу побажати тобі всього того, що тобі необхідно, щоб відчувати себе щасливим і спокійним. Найголовніше для нас, щоб ти був здоровий. Так що старайся якомога більш уважно ставитися до свого самопочуття. Я вітаю тебе з цим важливим і таким знаменним днем! Нехай все буде так, як ти сам того хочеш!

***

Старість – особливий час, коли пора відпочити, насолодитися заслуженим спокоєм, але тільки не треба сумувати! Людям похилого віку, і особливо нашому дідусеві, не пристало цілий день сидіти в кріслі і сумувати, згадуючи про минуле... Краще згадувати про минуле з посмішкою і знаходити для себе масу занять на кожен день! Адже скільки книг не прочитано, можна грати довгі партії в шахи або ростити квіти в саду... Так давайте побажаємо дідуся в його День народження довгих років, здоров'я і нового, дивного щастя!

***

Дякую за турботу і безцінний досвід, яким ти так щиро ділишся з нами — своїми онуками! Живи довго і радуй своїм оптимізмом, адже коли ми разом, ти молодшаєш і, як ніби повертається колишня сила, і куди діваються прожиті роки! Ми щасливі, що можемо дарувати тобі заряд бадьорості, енергії і разом можемо пізнавати світ. Нехай здоров'я і міцність розуму дозволить нам бути разом ще довгі роки! Бажаємо тобі відчувати радість життя, ставити перед собою цілі, до яких будеш рухатися, адже рух і є життя! Чим більше цілей, тим полноценней буде твоє життя, а ми постараємося вам у цьому допомогти!

***

Дорогий мій дідусь, з днем вашого народження! З самим чарівним святом у році хочу привітати від усієї душі. Нехай сьогодні відбуваються самі незвичайні речі і втілюються самі нездійсненні бажання. нехай відкриється небо і проллє на вас благословення.

***

Що таке наші роки? Вони проходять, вони просто летять, і ми вважаємо їх, згадуючи про те, скільки вже років пройшло... Але роки – це лише відрізки часу, придуманого нами. Важливіше всього те, що трапилося з нами в минулому і що може статися в майбутньому. Сьогодні у нас знаменний день – День народження улюбленого дідуся, і я хочу привітати його з цим чудовим святом життя і сказати, що я щиро захоплююся ним і сильно люблю! Я бажаю своєму улюбленому дідусеві не тільки довгих – довгих років, але й нових звершень у житті, адже у нього ще вистачить сил і пристрасті, щоб перевернути весь світ і здивувати нас!

***

Дорогий Дід, все своє життя ти працював на благо сім'ї. Настав час відпочити і зайнятися тим, що ти любиш найбільше: риболовля, полювання, банька на дачі з березовим віничком для душі і тіла - тепер цим повинна бути заповнена твоє життя. Ти у нас — першокласний огородник, тому бажаю тобі не тільки повну кошик врожаю, але і повну корзину здоров'я, щастя та сімейного благополуччя. З днем народження.

***

Наш улюблений дідусь у цей святковий день приймай вітання з твоїм круглим Днем Народження. Хочемо побажати тобі великих успіхів, міцного здоров'я щастя безмірного. Ти наш надійний сімейний опорою в житті. Ми пишаємося тобою!

***

Дорогий мій дідусь, коханий, необхідний. Дозволь привітати тебе з днем народження. З днем, коли ти з'явився на світ і світ став яскравішим. Спасибі тобі за всю турботу про нас, за те, що ти вклав в нас душу. Я дуже рада, що я твоя онучка. І дуже пишаюся тим, що ти мій дідусь. З днем народження.

***

Дорогий наш, дідусь! Вітаємо тебе з Днем народження і бажаємо тобі великого щастя, міцного здоров'я, успіхів, ніжності, ласки, радості і сміху! Щоб бабуся тебе любила! Дороги життя довше і багато радості на ній!

***

Дідусь, з твоїм святом! Ти сьогодні народився. І завдяки тобі на цій землі існую і я. Хочу привітати тебе від імені всіх онуків. Я бажаю тобі завжди бути здоровим, щасливим, коханим, самим добрим, найкрасивішим, самим розумним, працьовитим дідусем.

***

Сьогодні прекрасне свято - День народження дідуся. Наш дідусь – дивовижна людина. Завдяки таким, як він, наша країна залишилася вільною, і сьогодні ми, внуки і правнуки героїв, можемо гідно працювати і приємно відпочивати! Наш дідусь на старості років заслужив шану і повагу, так давайте дружно привітаємо його і побажаємо йому довгих років життя у добробуті і в оточенні тих, кому він так доріг!

***

З днем народження, дорогий мій улюблений дідусь. Бажаю тобі сонячного світла на душі і міцного здоров'я, бравих сил і бадьорості тіла, світлого щастя в кожному дні і доброї вдачі, поваги оточуючих і великої любові близьких.

***

Дорогий дідусь, вітаю тебе з днем народження й від усієї душі бажаю завжди залишатися авторитетним і важливим людиною, постійно робити те, що тобі по душі, в кожній справі домагатися відмінних результатів і як можна частіше влаштовувати веселі свята для всього сімейства.

***

Улюблений дідусь! Сьогодні ми хочемо привітати тебе з Днем Народження, як найкращого друга, старшого і розумного товариша по іграх, який завжди допомагав доброю порадою в складній ситуації. Спасибі тобі, дорогий дід, за твою теплоту і доброту, якими ти осявало життя своїх онуків кожен день, незважаючи на те, що нам не завжди вдавалося бачитися стільки, скільки нам цього хотілося. Вітаємо тебе від щирого серця і міцно обіймаємо!

***

Дорогий дідусь, в твій День народження, хочу сказати тобі тільки самі теплі і щирі слова. Бажаю тобі найбільш чудових подій, величезної радості, красивих миттєвостей. Нехай твої очі завжди світяться від щастя, кожен день звучить веселий сміх, а кожна хвилинка буде сонячною та ясною. Вітаю від усієї душі!

***

Бажаю тобі, дедулечка мій, в день твого народження ювілейний, щоб ти не сумував і не засмучувався з безглуздим дрібниці. Бажаю, неодмінно, стати найпомітнішим людиною на цій величезній планеті. Нехай всі твої найзаповітніші бажання неодмінно здійсняться, розфарбувавши твоє життя у веселкові кольори. Твоя онучка бажає тобі жити до ста років, ділячись з підростаючим поколінням своєю мудрістю. Зі святом!

***

Дідусь для нас – це другий батько. Ти захищав нас від суворості батьків, давав мудрі поради і трепетно переживав за нас найголовніші періоди життя: перший клас, випускний, вступ до інституту, весілля. Сьогодні ми хочемо ще раз подякувати тобі за те, що ти завжди був поруч з нами, і побажати, щоб ти не втомився від життя і ростив своїх правнуків так само дбайливо, як нас!

***

Рідний мій Дідусю! З великою любов'ю і повагою хочу привітати тебе з днем народження! Хочу побажати всього самого найкращого, міцного здоров'я, життєвого оптимізму, позитиву і азарту. Бажаю тобі, душею не старіти, побільше сили духу і бадьорості для тіла. Щоб твої думки завжди були світлими, на серце завжди було легко, а рідні та близькі люди були поряд.

***

З днем народження, дідусю! Бажаю тобі незвичайного здоров'я, сили, бадьорості, енергії і натхнення. Мій дідусь — самий кращий друг на світі! Спасибі тобі, що ти є. Спасибі за твоє життя і приклад. Я завжди хотів бути схожим на тебе. Нехай ти будеш самим щасливим дідусем на світі!

***

Від душі зі святом тебе, дідусю! Зараз у тебе найбільш плідна пора для здійснення своїх задумів та ідей. І хай тебе не лякає вік, осінь - це одна з найбільш красивих пір року. Нехай осінь твоєму житті принесе багато плодів для тебе і оточуючих, нехай буде яскравою та різноманітною. З днем народження!

***

Дорогий наш дідусь! Бажаємо, щоб у твій день народження, поруч з тобою зібралися ті, кого ти любиш і цінуєш і ті, хто відповідають тобі щирою взаємністю. Бажаємо, щоб твоє здоров'я лише дужчав, а життєві сили тільки додавалися. З днем народження!

***

Дорогий дідусь, прийми мої найщиріші вітання з твоїм днем народження! Хочемо від душі побажати тобі довголіття, гарного самопочуття, бадьорості, життєвих сил і прекрасного піднесеного настрою. твої мудрі поради та настанови безцінні для нас, залишайся завжди таким же сучасним і безжурним.

***

Дідусь, сьогодні мені б хотілося подарувати тобі трошки щастя. Щоб в день свого народження ти відчував себе самим щасливим і здоровим. Хочу, щоб тебе ніколи не відвідувала туга і розчарування. І щоб ти завжди знаходився в здоровому дусі! Твоя онучка.

***

Дорогого, наймудрішого і найстарішого члена нашої сім'ї — дідка ми разом вітаємо з Днем народження. Дідусь, залишайся таким же підтягнутим і спортивним життєрадісним і веселим! Нехай після кожного відвідування ліси наповнюються ягодами і грибами кошики. Здоров'я, щастя і бадьорості!

***

Джерело: megaday.co.ua

Коментарі