Привітання з днем народження дівчині не у віршах


Привітання з днем народження дівчині не у віршах

Вітаємо з Днем Народження! Бажаємо краси, цвітіння, любові! Вік для жінки — не перешкода. Головне, це іскорки в очах, гарний настрій і промениста усмішка. Дорога, дивись на життя з оптимізмом, і вона принесе тобі ще багато радісних моментів.

***

Дорога! В цей чудовий день хочу першим привітати тебе з днем народження! Побажати бадьорості духу, виконання всіх твоїх сміливих і зухвалих мрій, нехай життя переливається яскравими і незабутніми фарбами.

***

Вітаю з днем народження! Яскравого позитивного настрою, високих досягнень, душевної гармонії, процвітання, міцного здоров'я, успіхів у всьому! Бажаю ніколи не зупинятися на досягнутому. Удачі в пізнанні нових ідей, саморозвитку і прагнення тільки до самого кращого!

***

Вітаю з днем народження дівчину, якій заздрять топ-моделі з обкладинок відомих журналів, зірки світового масштабу, чудові актриси і співачки. Мила, бажаю тобі завжди залишатися еталоном краси, елегантності, сексапільності, чарівності, сногсшибательности, задоволення і світлого розуму.

***

Вибач, якщо відволікаю – трохи не забув, уявляєш! З днем народження тебе! Вибач, що так пізно схаменувся – теж, як і ти, весь в особистих справах, про «колишніх» не завжди є час згадувати. І тим не менш, в твій ін я щиро бажаю тобі побільше грошей – адже це, по-моєму, єдине, що ти любиш!

***

З днем народження, неземна краса. Такій чудовій дівчині хочеться побажати завжди бути сліпучою і яскравою, як можна частіше отримувати приємні подарунки і компліменти, ніколи не залишатися осторонь веселощів і свята, постійно відчувати в собі неймовірні сили і відчувати себе найщасливішою на цій планеті.

***

Твоя інтуїція і чарівність, робить тебе особливою. У тебе дуже багато інших чудових якостей. Бережи все це. Залишайся завжди таким же душевним людиною!

***

Подарую я тобі в день народження, дівчина завзята моя, трохи радості і везіння, трохи щастя і добра. Тобі я подарую, звичайно, настрій распрекрасное, подарую тобі радісні вісті, які назавжди змінять твоє життя на краще. Нехай всі проблеми твої розсиплються в прах, а всі твої бажання стануть реальністю. Побажаю я тобі наостанок, моя красуня, з кожним роком гарнішати і ставати щасливішими.

***

В цей чудовий день нехай найкрасивіші квіти розцвітають для тебе! Нехай для тебе світить сонце, зеленіють дерева і співають птахи! Будь завжди щасливою! Удачі тобі, успіхів, ніжності і найкращих зустрічей на твоєму шляху!

***

Вітаю! Сьогодні тільки твій день! Бажаю великого жіночого щастя, міцного здоров'я, творчих успіхів, удачі, перемог всюди, скрізь, завжди і навалом! З Днем Народження!

***

Моя дивовижна красуня! Вітаю тебе з днем твого явища на світло і ніжно обіймаю. Ти — сама приголомшлива дівчина на світі, яку я знаю. Висловлюю тобі безмежну вдячність за те, що можу бути поруч з тобою, чути твій голос, гладити твої руки, цілувати тебе. Я, як ніхто, щаслива в День твого Народження. Дуже люблю тебе і бажаю всього самого світлого і прекрасного.

***

Вітаю з святом Народження. Хочу тобі сказати, що твоя щирість притягує людей, твій сміх змушує сміятися оточуючих, а твій гострий розум здатний знайти вихід з найскладніших ситуацій. Коли ти щаслива, хочеться бути такими ж щасливими усіх навколо. Так будь же завжди щаслива! Добивайся, підкорюй нові вершини, люби. Живи так, щоб потім не пошкодувати про одній хвилині свого життя. Нехай всі сюрпризи долі будуть приємними, а найбільшим приводом для переживань стане зламаний ніготь. Нехай доля береже все, що тобі важливо. Здоров'я тобі і рідним! Дружби, міцною як вино! Пристрасної любові і довгою! Зі святом твого Народження – з цим світлим днем, дорога і улюблена іменинниця!

***

Вітаю тебе з днем народження! Нехай твоє життя буде низкою неймовірних подій і пригод! Бажаю щасливих сонячних днів, добрих і чуйних друзів, сяючих очей і відмінного настрою!

***

Кохана моя, сама прекрасна і чудова дівчина усього світу, вітаю тебе з днем народження. Бажаю пурхати закоханої голубкою в небесах щастя, бажаю досягати високих успіхів і в діяльності, і в творчості, бажаю відчувати повну свободу дій і ніколи не відмовлятися від добрих і щедрих подарунків долі.

***

Мила, ніжна, чарівна, з днем народження тебе, люба! Бажаю тобі в житті щасливих та гарних днів, вірних і відданих друзів, турботи і підтримки близьких, поваги оточуючих, позитивних результатів у всіх починаннях. Ти осявай всіх своєю любов'ю і теплом, і отримуй подвійно, що даруєш. Стежка життя хай буде встелена м'якою травою і строкатими квітами.

***

Весь час думаю про тебе, сонечко. Ти молодець, що народилася, інакше не бачити б мені щастя. Будь такою ж безмежною, як сьогодні, світи і грей завжди! А я буду поруч, щоб гнати від тебе хмари.

***

Сьогодні день, коли ти з'явився на світ. Дитина народжується з криком і сльозами, але я тобі бажаю не зустрічатися з цими почуттями. Ти дуже добрий чоловічок, кошеня ніколи не сумуй, я тебе люблю.

***

Вітаю прекрасну дівчину. Бажаю, щоб життя твоя була наповнена сміхом, щастям, дівочими дрібничками і морем прекрасних квітів. Завжди залишайся такою ж красунею, щоб навіть самі яскраві зірки тьмяніють порівняно з тобою. З днем народження!

***

Бажаю всього самого доброго і світлого! Нехай буде спокійно на серці, діти радують тебе, здоров'я не підводить, на роботі все йде успішно, а в будинку живуть щастя, успіх і благополуччя!

***

У день народження зазвичай бажають, щоб найзаповітніші мрії втілилися в життя. Я ж хочу, щоб, для виконання планів не потрібно було чекати якогось особливого події, а все виходило само собою, легко і просто. Від усієї душі вітаю з цим чудовим святом і бажаю залишатися такою, яка ти є! Мрії збудуться дуже скоро!

***

З днем народження тебе, найчарівніша і найпривабливіша! Бажаю завжди залишатися таким яскравим, позитивним і світлою людиною. Зігрівай посмішкою, оточуй ніжністю, вдохновляй красою і жіночністю.

***

Зі святом! Будь щаслива! Бажаю тобі яскравого життя, з геніальними ідеями, досягненнями та блискучими перемогами, а якщо з турботами — то тільки з приємними! Нехай у твоїй душі ніколи не вичерпається джерело доброти! Нехай завжди будуть поряд близькі, друзі і ті, з ким хочеться поділитися радістю! Здоров'я тобі і щасливих років попереду, радості і сміху, поваги оточуючих і любові рідних!

***

Нехай твоя краса зачаровує, а молодість довго залишається твоєю супутницею! Запального тобі настрою, щастя і фантастичною любові!

***

Що побажати тобі навіть не знаю. Здавалося б все у тебе є. Але найважливіше – бажаю, щоб ти все це могла зберегти і пронести через усе життя. І нехай завжди будуть вірні друзі, люблячі люди і надійні знайомі. Нехай всі справи, за які ти будеш братися, виходять з першого разу. Бажаю, щоб настрій був тільки відмінним. І нехай все життя буде нагадувати казку.

***

Сонця тобі, квітів, посмішок, гарного настрою, уваги хлопців, жіночого щастя і більше моментів, від яких захоплює дух. Нехай всі твої мрії та бажання виконуються!

***

З Днем народження у прозі дорога жінка! Прийми від мене сердечне привітання, коробку цукерок, подарунок і, звичайно ж, теплі побажання! Про що ти мрієш? Нехай все здійсниться! Нехай кожен твій день починається з посмішки, і пам'ятай про те, що ти найкраща і найулюбленіша для своїх рідних, а значить – у тебе все завжди буде краще, ніж в старій добрій казці!

***

Сьогодні мені хотілося б привітати тебе з днем Народження. Бажаю, щоб новий рік твого життя приніс тобі як можна більше відмінних вражень, приємних сюрпризів, кохання, і щоб у твоєму житті не було ні одного сірого нудного дня. І нехай ангели охороняють твій шлях і збережуть тебе від усіляких напастей!

***

Зі шкільних уроків хімії нам добре відомо, що, якщо з'єднати два визначених елемента... станеться вибух! Одного разу трапився справжній феєрверк в нашому житті, коли ми зустрілися, я завжди буду пам'ятати той день! І сьогодні, в День твого народження, я дякую небеса за те, що створили тебе, і звели нас разом! Нехай наша любов горить яскраво і жарко, приносячи нам море щастя безмежного, як океан, і ніжної, як свіжий бриз! З Днем народження, мій промінчик щастя!

***

У твій день народження бажаю, ангел неземний, кохана моя, щоб на серці був спокій. Побажаю, щоб для дива та дива завжди було місце в будинку, щоб зникла з життя суєта. Побажаю тобі від усіх, Сонце миле моє, щоб тебе оповила миттю щастя, щоб туманом обплела тебе пристрасть і ніжність. Бажаю, щоб все у твоєму житті було просто чудово. З днем народження!

***

З днем народження! Нехай життя приносить цікаві і приємні сюрпризи, хай щастя ллється через край. Щоб поруч з тобою завжди був надійний і турботливий твій улюблений чоловік.

***

З днем народження! Бажаю тобі, незважаючи на всі білі і чорні смуги життя, йти за своєю нейтральною, незважаючи ні на що. Удачі і везіння у всіх починаннях і бажаю нових звершень та ідей.

***

В цей день я вітаю прекрасну молоду жінку з народженням на світ! Нехай чоловік носить тебе на руках. Нехай у домі буде багато сміху, везіння, усмішок і радості. Нехай у твоїй душі завжди буде гармонія, оселиться ніжність. Бажаю тобі завжди бути еталоном жіночності, не тільки зовні, але і внутрішньо.

***

Сьогодні я дарую тобі найтепліші, найніжніші слова. У них тисяча повітряних поцілунків для тебе, моя кохана дівчина. Хай сонечко подарує тобі теплоту своїх променів, хай небо подарує найяскравішу зірку щастя, хай життя твоє стане, як блакитний небозвід. Я готовий, як добрий чарівник виконати будь-яке твоє бажання, адже ти моє щастя. В твій день народження, я зізнаюся, як сильно тебе люблю. Будь завжди такою привабливою, ніжною, ласкавою, красивою. Нехай у твоїй душі завжди дзвенить мелодія весни.

***

Бажаю тобі кожен день сміятися, радіти і насолоджуватися кожною хвилиною життя! А поки ти будеш купатися в щастя, я буду наповнювати твоє життя своєю любов'ю!

***

Життя — це книга. Є люди, які її пишуть. Є ті, які живуть так, як хтось написав. Я бажаю тобі бути автором власної книги — яскравою, повної вражень, любові, щастя, розуміння... Такий, щоб було що згадати і розповісти іншим! З днем народження!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua

Коментарі