Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою

Дорогий дядьку!

***

День народження святкує сьогодні найкращий чоловік — мій дядько. Хочу тобі, дядечко, побажати тільки позитивних змін у житті, багато любові та радості, люблячих і вірних людей поруч з тобою. Залишайся, дядько, кожен день веселим та кмітливим людиною!

***

Дорогою дядько, нехай щастя буде завжди жити в твоїй душі! Я бажаю тобі нових досягнень, всіляких успіхів та матеріального благополуччя! Нехай здоров'я буде міцним і ніколи не підводить тебе! Кохай і будь коханим! Нехай всі мрії збуваються!

***

З днем народження, дорогий дядько. Я тобі бажаю світлих почуттів і добрих надій, рівною та успішної дороги до поставленим цілям, вірної любові та великого статку, неймовірної удачі і безсумнівного щастя душі.

***

Сьогодні я вітаючи дядька з днем народження і, як і всі люблять його люди, бажаю моєму дядькові щастя і благополуччя! Хай щастя просто оселиться в його будинку вірним псом, не пускає на поріг прикрості, але виляє хвостом удачі та достатку! Нехай всі мрії стануть реальністю, а коло вірних друзів стане ширше!

***

З днем народження! Бажаю стабільного доходу, миру в родині, гармонії в душі і, головне, здоров'я зайвим, воно ніколи не буває. Щоб ти завжди був радий тому, що в тебе вже є, але при цьому ніколи не переставав ставити перед собою великі життєві цілі. Нехай за пазухою тебе завжди гріє почуття любові, а улюблена буде надійною опорою в житті. Поглянь на світ свіжим поглядом, розвивайся, радій життю, будь щасливий, здоровий і любимо!

***

Я вітаю вас з днем народження, дядько! Нехай ваше життя буде солодким, як варення, нехай настрій буде тільки гарним, а мрії не припадають пилом і виконуються швидше! Пам'ятайте, що ми вас дуже любимо, завжди чекаємо в нашу дружну компанію і, звичайно ж хочемо бачити вас задоволеним і щасливим! Так будь ласка, дядечку, частіше радуйте нас своїми успіхами і своїм щастям!

***

Дядечко, з твоїм святом, з днем народження! З новим роком твоєму житті! Нехай цей рік пройде весело, шумно, з безліччю феєрверків, яскравих фарб і подарунків долі! Нехай найкраще відбувається і збуваються всі мрії! завжди і у всьому можеш розраховувати на свого племінника. Від душі вітаю і завжди чекаю в гості.

***

Дорогою дядько, в настав твій день народження мої вітання вже летять, поспішають до тебе з неймовірною швидкістю, швидше лови! Бери в свої руки крепчайшее здоров'я, приголомшливе везіння, божевільну радість. Нехай ці блага супроводжують тебе всюди!

***

Дорогого дядька я сьогодні від себе і від усієї нашої родини бажаю як слід повеселитися на своєму головному святі і, звичайно ж, бути щасливим! Ми вас цінуємо не за щось одне, а просто за те, що ви є у нас! Ви завжди бажаний гість у нашому домі, і сьогодні ми бажаємо великого щастя вам і вашій родині, усім нам дуже пощастило, що у нас такий дядько! Нехай у вас буде свято кожен день, або спокійні, у всіх відносинах благополучні будні!

***

Ми від душі вітаємо тебе з Днем Народження, адже сьогодні ти став на цілих 365 днів старше і мудріше! А це означає, що отримав унікальний абгрейд, і тепер: твоє життя - на 365 днів довше, мудрості - на 365 днів більше, а радість - у 365 разів сильніше! Цінуй цю унікальну можливість, вона дається раз у році!

***

Спасибі тобі, мій дорогий і хороший дядько, за чарівні дні, які ти проводиш зі мною, за всі подарунки і сюрпризи, які ти для мене робиш! Бажаю тобі завжди залишатися таким же енергійним і сильним, таким же фантазером і вигадником, таким же добрим і справедливим. Нехай цей День народження буде незвичайним, і запам'ятатися надовго в твоїй пам'яті! І нехай всі дні твої будуть казковими, наповнені добром і миром, любов'ю і щастям!

***

Дядько! спасибі вам за те, що ви для мене робите! Ви як вірний друг завжди підставляєте своє плече у скрутну хвилину! Я вітаю вас з днем народження! Бережіть свою дружину адже вона чудова! Вона дає вам затишок і тепло! Ви цього заслуговуєте! З днем народження!

***

День народження – це саме той самий свято, яке змушує без кінця відчувати дивне відчуття. І все з-за того, що ми згадуємо минулі дні. Але, сумувати про минулий зовсім не варто. Потрібно просто й далі намагатися досягати того, що може бути для нас корисним. І зараз, коли всі гості зібралися разом, мені так хочеться сказати свого діда про те, що для мене він так сильно доріг. Сьогодні ти винуватець торжества, і поетом все буде для тебе. Але, зараз мені треба сказати тобі важливі слова, які напевно зможуть стати в нагоді тобі в житті. Знаєш, іноді трапляється так, що долає смуток нас. Але, навіть у такі моменти засмучуватися, зовсім не варто. Адже вихід завжди є. Просто потрібно його знайти. І щоб не сталося, просто продовжуй жити щасливим життям. Переборюй труднощі, які для тебе можуть виявитися такими складними, і справляйся зовсім як можна швидше.

***

Пригадую, яким ти був мені другом, дядько мій, всі ці роки. Ти для мене другий батько. Мені важливо, що ти допомагаєш мені завжди і ділом, і порадою. Пожартувати наді мною смішно. Засмутишся разом зі мною, коли мені це потрібно. Я радий, що ти мій дядько і один з-за самих близьких мені людей. Нехай все так і буде все життя. З днем народження, дядько.

***

Дорогою дядько, вітаю з днем народження вас! Бажаю яскравих днів, відмінного везіння, успіхів у роботі і море позитиву. Хай щастя мимо не обходить, і оселиться у вас, а життя буде завжди красива, сповнена щирих посмішок і добрих фраз.

***

Немає крутіше і відважніше, сміливіше і бадьоріше дядька в світі. Дорогий мій, я вітаю тебе з днем народження і бажаю проводити час з користю і задоволенням, завжди знаходити справу по серцю і для душі. Бажаю завжди бути зігрітою променями кохання і овіяних вітром натхнення.

***

Дорогий мій дядьку! я щиро, від усієї душі вітаю вас з днем народження! Я бажаю вам довголіття, міцного здоров'я, радісного і щасливого життя! Нехай усі ваші біди закінчаться, і настане тільки ідеально біла смуга! Нехай ваша зебра життя буде тільки білій!

***

Напевно, складно знайти людину, який би любив життя більше, ніж мій дядько. І сьогодні я, вітаючи його з днем народження, не перестаю дивуватися, скільки в ній енергії, позитиву і нестримного веселощів. Мій дядько – людина, яка навіть з самої заплутаній ситуації обов'язково знайде вихід. Для нього просто не існує невирішених питань. Я хочу побажати своєму любимому дяді продовжувати жити в тому ж дусі. Обходити неприємні ситуації стороною і ніколи не опускати руки. Також хотілося б побажати фінансової стабільності. Нехай гроші ніколи не кінчаються, а навпаки, їх кількість лише примножується. Рідний мій дядечко! З днем народження тебе! Нехай все твоє життя буде такою, як сьогодні.

***

Дорогою дядько, вітаю тебе з днем народження! Нехай сьогодні тебе оточують тільки люблячі рідні і вірні друзі! Я бажаю тобі міцного здоров'я, гарного настрою, удачі у всіх твоїх починаннях! Нехай на твоєму шляху ніколи не зустрічаються непереборні перепони!

***

Нехай свято твого народження, дядько, освітить небо тисячами вогнів феєрверку, який покаже всю нашу любов до тебе, всі твої достоїнства, всі твої кращі сторони! Я бажаю тобі жити так само добре і щасливо, як ти жив до цього дня, щоб тітка йшла по життю поруч і дарувала свою посмішку! З днем народження, наш дорогий! Твій племінник.

***

Сьогоднішній день нагадує мені, мій дядько, про те, що всі хороші люди заслуговують на свята не один або два рази в рік, а все підряд тижні в році. Це не означає, що ми будемо веселитися день через день. Це означає — будь щасливим кожен день. Проживай кожен день як свято, забувши про печалі і тривоги. Сонячне світло сповнить твою душу і освітить всіх навколо. Чи це не щастя, мій дядько. З днем народження.

***

У цей день, мій добрий дядько, я вітаю тебе з днем народження! Чоловіка року прикрашають, роблять ще більш привабливим і мужнім, це про тебе. Я і вся наша родина, пишаємося тобою, твоїми досягненнями. Бажаю тобі не втрачати прагнення йти вперед, не засмучуватися через дрібниці і нехай кожен день тебе радує! Посміхайся і будь щасливий!

***

Бажаю стабільного прибутку, міцного здоров'я, надійного жіночої опори і чоловічого насолоди. Щоб життя ніколи не давала тобі нудьгувати, дивувала своєю непередбачуваністю і давала приводи для радості і веселощів. А близькі та рідні люди завжди надихали тебе на подвиги, примушували вірити в диво і підтримували у будь-яких починаннях. Загалом, вкуси всю міць сьогоднішньої енергії, в тому числі, йде від привітань, і лети назустріч долі. А якою вона буде, вибір за тобою. Святкуй, радій, радій життю і будь здоров. З днем народження!

***

Справжній чоловік, люблячий чоловік і батько, щедрий, добрий, майстер на всі руки! Це все про моєму дорогому дядькові. Хай в день народження ці чудові якості лише примножуються. Всіх життєвих благ бажаю. Нехай близькі і рідні цінують і люблять!

***

Дядечко, з днем народження! Цей День наповнюється радістю, сяє сонце, тільки тому, що ти сьогодні народився. Я, як племінниця, з упевненістю кажу, що ти найкращий дядько, самий турботливий і ще дуже хороший друг. Бажаю, щоб тобі в житті все вдавалося, і на шляху твоєму менше було перешкод.

***

Мій дядько самих чесних правил. Так-так, саме так я хочу охарактеризувати тебе, мій любий дядечко. Я не зустрічав ще такого чесного, відкритого людини, який завжди протягне руку допомоги близькій людині. В цей день я хочу побажати тобі великих змін у житті в кращу сторону, блискавичних рішень у будь-якій ситуації, процвітання, успіхів. Нехай твоє оточення піклується про твоє благополуччя і любить тебе і цінує. З днем народження, дорогий!

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Коментарі