Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, в прозі, українською мовою

Матуся, рідна моя, вітаю тебе з днем народження! Нехай твої очі завжди сяють щастям, хвороби й смутку обходять стороною. Будь коханою, гарною, завжди молодий і квітучою. Бажаю тобі весни в душі, добра, благополуччя, миру, тепла, радості. Я тебе дуже люблю!

***

Мама, ти заменяешь мені сонце і місяць. Ти радуєш мене з приводу і без. З тобою мені надійно і комфортно. Спасибі тобі за те, що ти завжди поруч. Я люблю тебе і шлю тобі вітання!

***

Серед низки буднів зі всіма проблемами і суєтою я не встигаю сказати тобі, мамо, як я тебе люблю. Знай, що я думаю про тебе щодня, коли роблю добрі вчинки, в надії, що ти мною пишалася все життя. Я думаю про тебе, коли доводиться червоніти за себе перед кимось, відчуваючи провину перед тобою за себе. Я думаю про тебе, коли мені страшно в житті або боляче і коли мені добре. Навіть якщо я не дзвоню тобі постійно, знай, що все, що зі мною відбувається, я ділю це з тобою також, як і колись цей світ ти розділила зі мною. Поки ти поруч, я все зможу! Я хочу, щоб ти була здорова і прекрасна! З днем народження тебе, моя кохана матуся

***

Моя дорога мама! Я, твій син, вважаю день твого народження самим світлим днем, ще світліше, ніж мій власний. Обіцяю тебе завжди радувати, давати тобі здоров'я і щасливого життя!

***

Сама добра, найніжніша, найласкавіша в світі – це, звичайно ж, моя улюблена матуся. Низький уклін тобі, рідна. Прийми щирі вітання в твій особистий свято. Нехай цей день народження буде найяскравішою подією. Нехай збудеться все те, про що ти мрієш, нехай у тебе все ладиться в житті. Нехай твоє життя не затьмарює жодна хмарка смутку. Міцного здоров'я тобі, побільше радості та посмішок. Нехай доля буде благосклонною до тебе. Нехай твої мудрі поради ще довго допомагають нам правильно жити.

***

Матуся, найдорожча моя кохана, вітаю тебе з днем народження і бажаю, перш за все, залишатися самою собою, бути щасливою, цілеспрямованою, незалежною жінкою. З роками бажаю тобі стає ще прекраснішим, чарівнішими і мудрішими.

***

Мамуся люба, вітаю тебе з днем народження. Я тобі бажаю бути господарської, як Попелюшка, красивою і чарівною, як Білосніжка, забавною і мрійливої, як Русалонька, сміливою і веселою, як Рапунцель, величною і неповторною, як Принцеса на горошині!

***

Вітаю з днем народження! Мама, ти краще за всіх на світі! Щастя в родині ти вже домоглася, тому я хочу побажати тобі успіху у житті і в роботі. Приділяй більше часу для відпочинку і проводь його з задоволенням, пам'ятай, що твій син і твоя сім'я завжди поряд, ти можеш на нас покластися! Ніколи не забувай про це!

***

Дорога мамо, з днем народження! Хочу побажати тобі в цей день турботи з боку рідних людей, приходу в твій дім хороших гостей, а також радості, щирої посмішки і безтурботного сміху. Щоб твоє серце наповнювалося тільки теплими позитивними почуттями, в домі завжди панували гармонія і тепло, і сама ти залишалася такою ж красивою, душевної, життєрадісною, всенасветепрощающей люблячою мамою. Будь щаслива і не болів.

***

З днем народження, мама, хай збудуться твої бажання, а я бажаю здоров'я тобі алмазного, щастя в житті людського, достатку в домі, радості у спілкуванні, взаємності у відносинах, удачі і везіння!

***

Дорога матусю! Вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі здоров'я, щастя і радості, нехай у твоєму серці завжди живе любов! Я дуже люблю тебе і хочу, щоб ти була завжди в прекрасному настрої, щоб у твоїх красивих очах частіше світилася радість, а на губах грала усмішка! Нехай у тебе на душі буде світло і спокійно, а в житті буде більше приємних подій, цікавих зустрічей і щасливих моментів. І ще – я дякую долі за те, що у мене така гарна мама. Спасибі тобі за все, і дай бог тобі здоров'я і довгого щасливого життя! А я постараюся зробити все для того, щоб радості і тепла в неї було більше.

***

Матуся, в твоє свято я хочу побажати, щоб кожен день, який ти з любов'ю і турботою подарувала твоїм близьким, став ще одним десятиліттям твоїй дуже довгого і щасливого життя. Будь завжди самої-самої лагідною, ніжною, коханою, гарною. З днем народження!

***

Вітаю чудову жінку на світі, яка подарувала мені життя, научившую мене правильно жити. Я бажаю тобі рідна, щоб хвороби і біди обходили тебе стороною. Нехай в житті буде тільки радість, нехай у пам'яті спливають тільки щасливі моменти, нехай в майбутньому чекає тільки удача. Для мене ти завжди будеш еталоном жінки, я тебе шалено люблю. З днем народження, мамо!

***

Мамочка, вітаю з днем народження. Дорога моя найулюбленіша, бажаю тобі неймовірно щасливих і радісних днів, веселого настрою і оптимізму в душі, бажаю доброго здоров'я та вічної краси, безсумнівних успіхів у справах, райдужного миру в сім'ї і за вікном.

***

Золотий мій чоловічок, ти для мене сама рідна. Сьогодні я хочу привітати тебе від усієї своєї дочірньої люблячої душі. Матуся, бажаю тобі, щоб твій життєвий шлях був осяяний щастям і успіхом. Нехай збудуться всі твої давні сподівання. Нехай твоєї життєвої попутницею завжди буде удача. Щастя тобі рідна, і довгих років життя!

***

Справжнього щастя мамі дочка бажає з днем народження сьогодні від щирого серця вітає ми навчилися з мамою всі проблеми вирішувати і в житті нам ніщо не зможе перешкодити ми вміємо цінувати кожен момент і у нас завжди знайдеться важливий аргумент ми допоможемо тим кому допомога потрібна в душі у нас завжди багато світла завжди поділимося своїм теплом завжди підтримаємо кожного добрим словом спасибі мамо, за любов і ласку нехай Ваше життя буде як казка!

***

Мама, таке чарівне слово, яке викликає неймовірну теплоту у серце. Адже саме мама той чоловік, якого ніколи не розлюбиш. Вона завжди буде знаходитися поруч, і підтримувати, щоб не сталося. Ось чому, хоча б за це її потрібно без кінця поважати і любити. Сьогодні я прийшла до тебе зовсім не просто так. Ти сьогодні винуватиця чудового свята дня народження. Постарайся мама, відзначити його найкраще. Я прийшла висловити тобі свої вітання своїми словами. Роблю я це від чистого серця, ось чому ти повинна все зрозуміти. Також я хочу сказати тобі про те, що зараз ти неймовірно виглядаєш. І тому тобі і далі потрібно продовжувати стежити і доглядати за собою. Нехай ти будеш неймовірно щаслива. А я буду залишатися тією людиною, яка буде готовий для тебе зробити все можливе.

***

Мила моя, рідна ненька, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю з кожним вранці ловити гарний настрій і промінчики щастя, бажаю кожен день присвячувати дорогим людям і захоплюючим заняттям, бажаю кожен вечір викидати погані думки з голови і залишати у своєму серці тільки добрі моменти. Мамуль, бажаю з цим роком стати ще красивіше, жизнерадостней і успішнішим!

***

Хочу насамперед сказати величезне спасибі, своєї матусі. За її мудрість, за нескінченне терпіння, за кілометри витрачених нервів і зірваний від крику голос. За безсонні ночі, за радісні посмішки, коли її надихали мої навіть найменші досягнення. Мама, ти завжди була поруч і ти більше за всіх знаєш, що у мене на душі. Самий близький, рідний до болю осіб, будь ласка, будь щаслива і живи довго, поки не набридне! Ти завжди будеш мені потрібна, скільки б років не пройшло, твоя значимість в моєму житті ніколи не згасне, пам'ятай про це. Твоя мудрість, твої життєві поради, твоя підтримка, навіть просто, твій мовчазний погляд, говорить: «Борись!» завжди надихали мене! Мила мама, з святом!

***

Дорога улюблена мамочка! Бажаю тобі довгих, щасливих і здорових років. Нехай удача повисне на твоїй шиї і ніколи не випускає тебе з міцних і надійних обіймів. Нехай успіх завжди допомагає у вирішенні непередбачених проблем. Бажаю, щоб цих проблем було як можна менше, а щедрість долі не знала меж. З днем народження!

***

З днем народження, мамо. Бажаю тобі завжди залишатися такою ж красивою, квітучою і життєрадісною! Міцного тобі здоров'я, безмежного щастя, взаєморозуміння в сім'ї і великого, величезного запасу оптимізму!

***

Люба матусю! В твій день народження, у цей чудовий, світлий свято я бажаю тобі завжди залишатися такою ж, як сьогодні – веселою і радісною, оточеній рідними і близькими, красивою і квітучою! А ще я бажаю тобі доброго здоров'я, сил і натхнення! Я дуже люблю тебе, мамо, будь щаслива!

***

Рідна моя ненька! Вітаю тебе з Днем народження і хочу сказати тобі спасибі за те, що виростила мене, виховала, спасибі за те, що ти мене любиш, і намагаєшся зрозуміти! Бажаю тобі ніколи не хворіти, ніколи не старіти і вічно молодий! З любов'ю до тебе, твоя дочка.

***

З днем народження, мамо. Нехай твоя душа буде вільним океаном, нехай твоє серце пізнає любов і щастя до самих глибин, нехай твоя печаль миттєво розчиняється в повітрі, нехай твоє життя не знає руйнувань і розчарувань, нехай у кожному новому дні тебе чекає радість і успіх.

***

Улюблені гості, сьогодні найкращий день у цьому році — день народження моєї мами. Мама – це просто мій ангел – хранитель і мій бог. Я тебе люблю більше свого життя. Матуся моя, ти не уявляєш, що ти для мене значиш. Я не можу навіть на мить уявити життя без тебе. Хочу побажати тобі бути найщасливішою мамою на землі. Я зроблю для цього все, що в моїх силах.

***

Рідна і кохана наша матуся, вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо в твоєму житті всяких благ! Щоб ти ніколи не хворіла і не постаріла! Залишайся завжди молодою і красивою, веселою, доброю і потрібною такий! Ми тебе дуже любимо і цінуємо!

***

Мамочко, моя люба і кохана. Я хочу сказати тобі спасибі за те, що ти виховала у мені людину, поділилася своїм життєвим досвідом, вклала в мене стільки сил і ніколи не припиняла мене любити. Ти завжди мене підтримувала, і я в свою чергу теж завжди допоможу тобі, незважаючи ні на що. Бажаю тобі неймовірно міцного здоров'я, прожити довге і щасливе життя. Багато любові тобі, вірних друзів, успіхів та удачі!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі