Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою

З Днем народження, чарівна Фея! Ти опьяняешь немов шампанське. Така ж смачна і карколомна даруєш мені відчуття ейфорії. Насолоджуюся тобою і хмелію від радості, що ти моя. Зізнаюся, не чарівник, але для своєї Феї обіцяю перетворити життя в чудову казку.

***

Кохана, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тебе залишатися завжди такою веселою, доброю і красивою! Ти - мій ангел, мій талісман! Без тебе моє життя спорожніє! Нехай цей день тобі подарувати масу позитивних емоцій! Я тебе люблю!

***

З першим променем сонечка, осяяв небо в цей чудовий день, я хочу привітати тебе з Днем Народження. Самими теплими і ласкавими словами опромінити твоє серце, викликати посмішку щастя на твоєму прекрасному личку. Зі святом тебе кохана! Не підвладні роки твого витонченості і красі, більш того, з кожним днем, з кожною миттю ти стаєш все прекрасніше. Я хочу подарувати тобі весь світ, щоб він завжди знаходився біля твоїх ніг. Я хочу подарувати тобі зірки, щоб вони висвітлювали твій шлях, не даючи звернути з стежки успіху. Я хочу подарувати тобі своє серце, щоб воно завжди було поруч з тобою. Сьогодні твій день, сьогодні ти королева, якій підвладне все. Зі святом, мила!

***

З Днем народження, моя неймовірна дівчинка! Я тебе знаю вже так давно, але при цьому мені здається, що до кінця ще навіть не вивчив. Любимка моя, я хочу привітати тебе з Днем народження і побажати тобі лише самого необхідного, тобто здоров'я. Твоє головне завдання – бути здоровою, а все інше вже тебе не стосується, бо я сам займуся питаннями нашого майбутнього життя. Повір, що ти будеш найщасливішою жінкою, тому що мені важливо, щоб моя дружина ні в чому не потребувала. Я вітаю тебе, роднуля моя, з тим, що настає новий етап у твоєму житті. Ти стала ще на рік старше, але не варто лякатися цього, тому що кожен вік має свої переваги. А зараз просто відпочивай і веселися, моя кохана дівчинка. Ти повинна запам'ятати кожен момент цього свята, щоб до наступного Дня народження точно вистачило. А я вже точно влаштую для тебе крутий свято.

***

Моя добра, ніжна і найкрасивіша дівчина на світі. Ти для мене, як світло у віконці, як повітря, без якого я просто не можу жити. Кожна хвилина, проведена з тобою, здається мені самим прекрасним миттю життя. Ти моє сонечко, яке дарує мені завжди тепло, ти моє щастя. Сьогодні у тебе день народження. Всі найкрасивіші слова, найкращі компліменти, я дарую тобі, моя рідна. Хай буде життя твоє схоже на казку. Хай буде життя твоє схоже на казку, хай збуваються всі твої мрії. Нехай Господь завжди оберігає тебе, моя єдина і неповторна.

***

Мені ніколи ще не доводилося так багато думати про те, що сказати. Кохана, я щиро радий, що можу сьогодні вітати тебе з днем твого народження. Адже немає більшої радості, ніж вітати тебе з днем народження. Я бажаю, щоб в цей день, твої очі, які блищали від радості, щоб у них не було ні печалі, ні горя і сліз. Бажаю, щоб твоє серденько, ніколи не знало образ. Адже ти гідна кращого. Самого кращого. У цей день, моя маленька, я бажаю тобі, щоб ти посміхалася. Нехай все, про що ти мрієш, незабаром збудеться. Нехай ніхто і ніколи не змусить тебе плакати. Я зроблю все для того щоб ти була щаслива. Я попрошу твого Ангела-Охоронця, щоб він ніколи не покидав тебе! Знай рідна, все, що не робиться, все робиться на краще. Я тебе люблю! З днем народження!

***

Моя рідна і кохана дівчинка, навіть не знаю, що б я робив без тебе, ти даруєш мені стільки любові, радості і турботи що я іноді боюся, що обделяю тебе увагою. Ми можеш на мене покластися, звернеться за допомогою, попросити що завгодно. Сьогодні твій День Народження і я готовий покласти до твоїх ніг весь світ, лише б очі твої сяяли і світилися, а той самий голосочок говорив спасибі. За мною ти будеш почувати себе впевнено, і я постараюся, щоб всі твої мрії здійснилися.

***

Любов моя, моя ненаглядна і неповторна, ось і настав День твого народження. Ми так довго з тобою готувалися до цього свята, тому сподіваюся, що все пройде саме так, як ти хочеш. Я хочу тобі побажати всього самого світлого і доброго. Я вітаю тебе зі святом. Твоїх чудових батьків, які подарували мені тебе. Нехай вся твоя родина буде щаслива та здорова, тому що вони це заслужили. Я хочу, щоб і ти була здоровою, тому обов'язково стеж за собою, а то іноді любиш робити мені наперекір. Я зроблю все для того, щоб ти відчувала себе найщасливішою, самої коханої, щоб виконувалися всі твої бажання. Повір, що я докладу для цього всі зусилля, ти будеш завжди оточена увагою і любов'ю, моя принцеса. А зараз вже пора починати наше свято. Просто радій і відпочивай, моя дівчинка.

***

Моя кохана, ласкава, ніжна з Днем Народження тебе вітаю! Життя твоє хай буде щасливою. Всіх земних благ бажаю, моя єдина, удачі і благополуччя у всьому. Хай неодмінно збудуться всі мрії. Завжди будь веселою, красивою, а у душі вільним, як птах. Дай Бог тобі міцного здоров'я та довгих років життя. Нехай береже тебе Господь.

***

Дружину свою я люблю безмірно! І сьогодні в день її народження я хочу подарувати їй всі зірки з неба, все тепло Сонця і прохолоду Місяця, нехай твої мрії не залишаються ними, а втілюються в життя як можна швидше! Посміхайся, смійся і будь щасливим, а я тобі в цьому допоможу!

***

Я хочу привітати тебе, моя найдорожча і улюблена дівчинка, з Днем народження! Ти у мене така добра і мила дівчинка, яку весь час хочеться захищати і оберігати. Повір, що для мене важливо, щоб ти не переживала і не турбувалася ні з яких питань, тому що це все лише моя турбота. А ти повинна завжди посміхатися, радіти життю і радувати свого коханого хлопця, який намагається виключно для тебе. Любимочка моя, я хочу побажати тобі здоров'я, тому що все інше буде само собою, якщо ти будеш здорова. Я сам буду стежити за тим, щоб ти не знімала шапку в зимові місяці, а ти любиш цю справу. Крім того, хочу побажати тобі, щоб у твоєму житті було місце тільки для радості і щастя. Але це все буде організовано під моїм чуйним керівництвом. Нехай це свято буде одним з найкращих в твоєму житті.

***

Моя улюблена дівчинка, хочу привітати тебе з твоїм Святом! Ти була моєю найближчою подругою в школі, з якої ми не просто разом сиділи за однією партою, а разом переживали і важкі періоди. Минуло вже дуже багато часу, у нас у кожної своя життя, але ми продовжуємо зберігати нашу дружбу, хоча бачимося дуже рідко. Мені було так важко, коли ти перейшла в іншу школу, але ти завжди знаходила час для мене і для інших хлопців. Ти незвичайна дівчина з дуже гарними очами. Не дарма за тобою бігала вся школа, точніше дві школи. Бажаю тобі здійснення всіх твоїх нескінченних бажань, реалізації всіх ідей і всього самого світлого. Я впевнена, що ти будеш дуже щаслива, тому що вмієш радіти всьому на світі, вмієш знаходити приводи для свят. Люблю тебе, моя хороша!

***

Як приємно мати можливість привітати кохану дівчину з зворушливим святом народження! Як я щасливий бачити щиру посмішку на дорогому обличчі і іскорки ніжності в очах! Нехай все, про що ти мрієш, подарують тобі Небеса! Так прекрасна ти, моя мила, в цей день, що від любові завмирає подих! З днем народження, кохана!

***

Любов з першого погляду, як іскра, що запалює все твоє створіння, спрагле своєї частки щастя. І нехай кажуть, що так буває тільки в казках, я полюбив тебе з першого погляду, ти відповіла мені взаємністю, і ми пронесли через роки, наповнивши любов'ю наш шлюб, нашу сім'ю. Напевно, в світі не вистачить слів, щоб у фарбах розкрити мої почуття, але до чого чорнильні літери на папері, коли й так усе знаєш? Ти знаєш, що я хочу сказати: просто «люблю». І зараз, в твій День народження, я знову кажу, що люблю тебе! Ти моє щастя - і я бажаю тобі щастя!

***

Моя любов – така гарна! Красива особою, ще прекрасніше душею, скромна і розумна дівчина, її можна називати справжньою жінкою. Не дивно, що викрасти її з родини, від суворих батьків мені було не просто, але наша любов спалахнула так яскраво, що вони не встояли! Сьогодні ми разом святкуємо День народження моєї улюблений, і я хочу запевнити і його, і близьких їй людей в тому, що мені можна довіряти! Я все зроблю для того, що б моя принцеса була щаслива, ніколи не ображу і виконаю всі бажання! Кохана моя, дозволь мені стати чоловіком всього твого життя!

***

Улюблена моя дівчина! З Днем народження, люба! Щиро бажаю тобі бути веселою, кмітливою, веселої, дотепної і просто чудовою завжди! Я не знаю дівчата красивіші витонченим і граціозним, ніж ти! Ти така красива, що здаєшся тендітною, як кришталева ваза! І я обіцяю берегти тебе від усіх негод!

***

Хочу побажати тобі, мій кошеня пустотливий, щоб ти була собою, щоб серце співало. Побажаю, щоб у душі ні на кого образи не тримала, щоб твоя інтуїція тобі, дівчина допомагала. В цей день народження побажаю тобі я, щоб зло і засмучення втекли від тебе. Моя мила пухнаста, струмочок мій світлий, нехай у твоєму серці грає на сопілці літо. Нехай вітер змін принесе тобі успішне завершення запланованих справ.

***

Моя красива, молода, чиста і прекрасна дівчина! У твій день народження тобі вже багато побажали, але я думаю, що мої подарунки будуть не зайвими! Дарую тобі кохання хвилинки, дарую свій сміх і веселі жарти, дарую людей визнання! Геть жени біду, проблеми і розчарування в близьких людях! Нехай все в твоєму житті буде на п'ять з плюсом! З днем народження! Удачі, успіху, віри в себе!

***

Я хочу виголосити слова вітання з твоїм днем народження найпершим. Тому що вірю, що моя любов сильніше почуттів до тебе всіх інших людей. Будь щаслива зі мною! Нехай погляд завжди сяє, а душа буде насолоджуватися внутрішньою гармонією і тим, що має все, що хоче!

***

Мила, в День твого Народження я хочу тебе привітати! Нехай у твоєму житті тобі завжди посміхається удача! Нехай все життя тебе веде під руку щастя і ніколи не залишає любов! Ти – найкрасивіша, найніжніша і сама турботлива на світі! Я дуже радий, що зустрів саме тебе. Бажаю тобі процвітання, здоров'я і довгих років життя!

***

Моя любов, бажаю тобі ангельської краси і терпіння, демонічної пристрасті і везіння, угамування всіх бажань і життя без кордонів для радості і задоволення!

***

Є легенда, що для кожного з нас на небі загоряється своя щаслива зірка. Кохана! Нехай сьогодні твій небесний талісман горить самим яскравим світлом, виконуючи всі твої заповітні бажання і висвітлюючи тобі шлях до нескінченного щастя. З Днем Народження!

***

Кохана! Напевно, оператор не пропустив мої смс-привітання, так як вони були дуже гарні, і викликали його заздрість. Я і не знаю, як писати, щоб мої вітання дійшли до тебе, найпрекраснішої дівчини на землі. Я тебе дуже сильно люблю.

***

Моя кохана, люба дружина! Я хочу в твій День народження я сказати тобі спасибі за все, що ти наповнила моє життя. Ти принесла в наш будинок тепло і затишок, ти підтримувала мене і раділа моїм успіхам, ти народила мені хороших дітей, на яких не можна надивитись, адже вони – копія тебе! Ти – сенс мого життя, ти - той промінчик світла, який і зігріє в холод, і вкаже вірний шлях. Люблю тебе, вітаю з Днем народження і бажаю тобі здійснення всіх мрій і сподівань!

***

Моя улюблена принцеса! Вітаю тебе з новим витком твоєму житті, ще однією пройденої сходинкою, новим днем твого народження! Нехай життя твоє обернеться казкою, наповненої чарівними подіями, чудесами, добрими феями і, природно, принцом на білому коні! До речі, роль принца уже заброньована! Я тебе люблю)

***

Кохана моя дівчинка, не знаю з чого почати – почати з того, як ти мені дорога і як я люблю тебе? Або ж сказати - як мені з тобою цікаво проводити час? Або сказати, що ти прекрасна? Кохана, я на всі ці питання знаю відповідь. Ти сама, сама... Я вітаю тебе з днем народження, бажаю тобі все так само посміхатися і дарувати тепло і радість всім хто тебе оточує. Твій лицар, Грей.

***

Сонячний промінь пробився з-за обрію і впав на землю, сповіщаючи про настання нового дня. Дня незвичайного, особливого. Адже сьогодні народилась ти. Красива, чарівна, добра, сердечна. Справжня! Вітаю тебе з днем твого народження! Бажаю, щоб у твоїй душі завжди, як метелики, пурхали мрії. Щоб мрії ці вели тебе в світлі і незвідані далі. Щоб у цьому шляху тебе завжди супроводжували успіх, терпіння, розуміння друзів та любов близьких! Нехай твоє миле личко ніколи не затьмариться сумом, а в твоїх бешкетних очах не буде місця смутку! Нехай твій кожну мить, кожну годину, кожен день і кожен рік будуть успішними і щасливими! Люби, твори, твори! Зі святом тебе! З днем твого народження!

***

День народження – час пройти обстеження. Нехай результат аналізів констатує велику кількість радості в крові і підвищений рівень щастя. Показники краси будуть вище норми, а лінія любовної кардіограми веде себе просто непристойно.

***

Найкращу дівчину на світі, саму милу, чарівну і бажану я хочу сьогодні привітати з днем народження! У мене не вистачить слів, щоб розповісти, як я щасливий, що зустрів тебе. Ти – найкраща, сама чарівна і весела, найкрасивіша і щира, найрідніша. Ти сама-сама!!! Вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі величезного щастя! Я впевнений, що ти всього досягнеш, про що мрієш, адже у тебе для цього є все – і краса, і розум, і характер, і терпіння, і працьовитість. Нехай тобі завжди і у всім щастить, і твої мрії завжди збуваються! Адже так хочеться бачити тебе щасливою, успішною і радісною – і не тільки в день народження, а кожен день і кожну секунду. З днем народження, принцеса!

***

Одного разу я замислився над тим, ким я міг бути в минулих життях? Королем, орачем, піратом, воїном, поетом? Може бути, я прожив сто життів в різні епохи, в різних країнах... І звичайно ж, я тоді любив... Любив тебе. Я відчуваю серцем, що ми завжди були призначені один одного, а значить, якщо існує нескінченний круговорот життя, то і в минулому, і в майбутньому ми були і обов'язково будемо разом! У твій День народження я вітаю тебе і ще раз дякую долі за те, що ще один рік на землі щасливо живе моя любов!

***

Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі