Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, українською мовою

Бабуся, з Днем народження! Ти – мій постійний супутник з самого народження. Я з теплотою і ніжністю згадую ті моменти, які ми провели разом. Ти була мені і вчителем, і помічником, і подружкою. Здоров'я тобі, бабуся. Бережи себе. І тоді попереду ще багато років ми будемо дарувати один одному радість спілкування.

***

Сьогодні, у прекрасне свято Дня народження бабусі, я дивлюся на неї і щиро радію тому, що на її торжество змогли зібратися і наша сім'я, і її старі друзі! Моя бабуся дуже хороший чоловік, який зумів пронести через довгі і деколи важкі роки стільки сердечного тепла і безкорисливої любові! В її День народження я бажаю їй і далі, ще довгі роки не змінюватися і, відбираючи в золоту шкатулку спогадів найкращі миті, завжди пам'ятати про те, що з нею родина - і ми любили і завжди будемо її любити!

***

Нехай тобі ніколи не доведеться ходити по лікарнях і пенсійним фондам! Будь завжди здорова і залишайся молодою! З днем народження, люба бабуся!

***

Я дуже люблю тебе, бабуся! Ти у мене - неповторна, завдяки тобі моє дитинство було просто чарівною казкою, і нехай я давно виріс, я завжди буду любити тебе і уважно слухати твої мудрі поради! Я вітаю тебе з Днем народження і бажаю не тільки щастя, але і всього того, що може бути дуже корисно в твоєму особливому, заслуговує безсумнівного вшанування віці! Міцного здоров'я, гарного настрою і душевних сил на безліч нових справ!

***

Люди завжди згадують дитинство з теплою усмішкою, а що таке дитинство? Це бабусині казки на ніч та гарячі пироги, це тепло і участь у дитячих образах, це заступництво перед батьками, це лучинки зморшок тікають від очей і дбайливі добрі руки. Здоров'я і сонячних днів тобі, рідна!

***

Мила бабуся! Бажаю, що б твоя душевна доброта була невичерпною. Щоб твої слушні поради завжди досягали свого адресата і були для нього дороговказом. Що б повагу і любов від онуків була безкорислива і не вимірювалася в цукерках. З іменинами, рідна!

***

З днем народження, люба бабуся. Я тобі бажаю бачити в кожному дні своє диво і щастя, щиро вірити у все хороше, розділяти світлу надію з близькими людьми і наповнювати цей світ чудовим ароматом смачних булочок і щирою любов'ю свого доброго серця.

***

Мила, добра, чудова бабуся, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі, люба, цвісти пишним яблунькою, дарувати близьким любов і турботу, немов бузок сіє аромат натхнення за вітром. Бабуся, здоров'я тобі, ніяких проблем і просто чудового настрою.

***

Сьогодні – День народження улюбленої моєї бабусі. Вона стала зовсім старенькою, її голову прикрасила благородна сивина, але її любов і турбота про онуків не вичерпаються і не згаснуть ніколи! Мила бабуся! У цей світлий празник я бажаю тобі прожити ще сто років і завжди залишатися бадьорою і життєрадісною, насолоджуватися кожною хвилинкою благополучної, тихої старості в оточенні люблячих тебе людей!

***

Бабуся, я бажаю тобі, щоб на твоїх грядках був великий урожай. Я бажаю тобі смачних рецептів для консервації. Я бажаю тобі не хворіти і бути здоровим. Я бажаю тобі живого спілкування і більше позитивних емоцій!

***

Мій улюблений чоловічок, моя бабуся, з днем народження, мила ти моя! Я завжди буду пам'ятати твої ніжні і ласкаві руки, які з дитинства носили мене на руках, годували, одягали і взували. Низький уклін тобі за всі твої старання. Люблю тебе дуже сильно.

***

Бабуся красотулечка! З днем народження тебе, рідна! Скажу чесно, для тебе час немов пішло назад, кожен новий рік додає тобі щіпку молодості, жменю енергії та нескінченний запас позитиву. Нехай хвороба і недуги обходять твоє ганок, а пісні та сміх як річка ллються. Завжди посміхайся, так як твоя посмішка, мов сонечко зігріває наші серця.

***

Вітаю з днем народження свою улюблену бабусю! Бажаю тобі вічної радості душевної, сяючої посмішки, нехай вона частіше з'являється на твоєму обличчі. Знай, що такі млинці як у тебе, я більше не їла ніде, я навряд чи з'їм. Ти майстриня на всі руки, мій кумир. Я обожнюю тебе, твоя онучка.

***

Бабуся, я вітаю тебе з днем народження! Ти з першого мого дня дарувала мені тепло, ласку і турботу. Тепер моя черга оточити тебе всім цим. Ти заслужила бути самою щасливою. Бажаю тобі надовго зберегти свою бадьорість і прагнення до життя. Ти в мене найкраща бабуся на світі. А я назавжди залишуся твоєю маленькою онукою.

***

Мила бабуся. Ти в нас сама мудра, добра і прекрасна, завжди щиро радієш нашим успіхам, допомагаєш словом і ділом, балуєш нас. З днем народження тебе, наша рідна, бажаємо тобі богатирського здоров'я, довгих років життя, любові близьких, теплого ставлення з боку оточуючих тебе людей! Залишайся завжди такою ж доброю, лагідною і променистою жінкою!

***

Молодість наша — щасливий, стрімке мить, незрозумілий нами, але всіма надійно зберігається в пам'яті. Наші нові літа – це багатство, мудре час, який дозволяє не робити помилок і радіти життя такий, яка вона у нас є. Нехай усі твої дні будуть наповнені яскравою радістю, позитивної умиротворенням, бурхливими враженнями, новими осяяннями, екзотичними подорожами і переконливими перемогами мудрості. А всі життєві зміни, ми бажаємо сприймати, як цікаві круїзи, які обов'язково закінчаться щасливо і принесуть тільки радість і вдале розв'язання труднощів.

***

Бабуся, мила, з Днем Народження! Красива, добра, приваблива, жіночна, чарівна, ніжна, весела — це все про тебе, рідна бабуся. Побажання тільки щастя і довгих років життя. Тебе ми всі любимо, цінуємо і поважаємо — кращої бабусі на світі немає. У цей світлий празник щоб нічого не затьмарило твій настрій. З днем народження!

***

Бабуленька моя, вітаю тебе з святом. Хоч ти і прожила чимало років, але зробила не все. Ти не навчила моїх дітей піч свої знамениті пироги, у зв'язку з цим я бажаю тобі здоров'я і прожити як мінімум два десятки років. А ми обіцяємо надавати тобі допомогу і турботу. З днем варення, бабуся!

***

У нашій родині бабуся, немов добра королева, підтримує затишок, мир і порядок у нашому домашньому царстві, і сьогодні, в її День народження, саме час зізнатися, що без її турботи, любові й уваги не було б у нас такого щастя! Тому милої бабусі в її День народження я побажаю, перш за все, щастя! Неосяжного, теплого і світлого, як саме сонечко! І ти бабуся, світи нам, немов сонечко, ще довгі роки!

***

Моя улюблена бабуся, я вітаю тебе з Днем народження! Я вдячна тобі за твою любов, турботу, ласку і терпіння, тому що зі мною не завжди бувало так легко. Ти мене багато чому навчила, ділилася секретами збереження краси і так далі. Ти вчила мене, як правильно стежити за собою, доглядати за волоссям і обличчям. Я пам'ятаю, як ти вчила мене в'язати. У мене довго нічого не виходило, але ти терпляче продовжувала вчити. Я вітаю тебе, моя улюблена бабуся, від щирого серця з Днем Народження! Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж доброю, розуміє, чуйною і ласкавою бабусею. Нехай тебе завжди оточують самі рідні та близькі люди. Бажаю тобі ніколи не сумувати. Хай усмішка не сходить з твого обличчя.

***

Дорога моя бабуся, з днем твого народження вітає тебе улюблена внучка! Нехай твоє гніздо завжди буде теплим і затишним! Нехай процвітає господарство і кар'єра. Нехай кожен новий день приносить якісь приємні дрібниці і несподіванки в твоє життя! Бажаю тобі ще стільки онуків, скільки зірочок на небі. Всього найкращого!

***

Дитинство – той чарівний час, в яке створюється світ не тільки дитини, але і майбутнього дорослої людини... Своїми перемогами, успіхами і всім хорошим у моєму житті я, без сумніву, багато в чому зобов'язаний моїй бабусі! З Днем народження, рідна моя! Прийми вітання і побажання найкращого від люблячого тебе онука, і знай, завжди знай, що, навіть коли я сам стану дідусем, я все одно буду любити тебе так міцно!

***

Бабуся моя! Хочу привітати тебе з Днем Народження! Нехай життя твоє тече як лісовий струмок під спів птахів — плавно, не натикаючись на дрібні камінчики-негаразди, а краса твоя сяє як пролісок з-під сивого снігу. Коли ти посміхаєшся — сонце світить яскравіше і світ стає таким затишним, як твої обійми.

***

Люба бабуся! Спасибі тобі за таке багатство, яке ти мені подарувала: мудрість, знання, вміння відрізнити погане від хорошого, вміння любити і співпереживати. Дякую за смачні і ароматні пироги і за самі чарівні казки. Прийми в цей день найщиріші вітання і побажання: не старіти душею ніколи, володіти найміцнішою здоров'ям ще багато років, щоб посмішка і гарний настрій ніколи тебе не покидали, і щоб дім твій завжди був повний гостей і внучат. Адже ти та людина, до якої завжди тягнуться люди, незважаючи на відстань. Бо твоє слово найміцніше, твій погляд завжди самий добрий, а твої настанови завжди до речі. З днем народження, кохана!

***

Наша улюблена бабуся, ми вітаємо тебе з днем народження. Це свято для всіх особливий, адже за спиною у тебе прожиті роки, частина з яких ти присвятила нам, зігріваючи нас своєю любов'ю і турботою. І ми хочемо побажати тобі здоров'я, багато довгих і щасливих років життя, і головне знай, що для нас ти завжди будеш найпрекраснішою бабусею на світі, найбільш молодою і красивою.

***

Джерело: vsivitannya.co.ua

Коментарі