Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою

Неба тобі, рідний, ясного і мирного. Ангела хоронителя, який оберігає від куль і ворогів, заздрісників. Щоб досягнувши вершини кар'єрного зростання ти не втратив ні одного свого друга. З днем народження!

***

Сьогодні мій коханий чоловік з гордістю приймає колекцію привітань від найрідніших людей і близьких друзів. Гордий за свого чоловіка, адже це найбільше багатство у житті мати таких відданих і вірних друзів. Сьогодні я хочу попросити у неба побільше ясних, сонячних днів для тебе, сонце нехай подарує свою блакить тобі, а вітру попрошу, щоб поділився легкістю з тобою. Нехай у долі твоїй і на життєвій дорозі відображаються всі кольори веселки, нехай вони затьмарять собою всі негаразди та неприємності, які зустрінуться на твоїй життєвій стежині. Я дуже сильно тебе люблю і хочу пройти дорогою життя міцно тримаючись за твою руку, коханий. Нехай удача супроводжує тобі у всьому, проте ж не забудь знайти час для нових ідей і прагнень. Бажаю цінувати життя і не засмучуватися через дрібниці. З днем народження, коханий.

***

Мій улюблений, я вітаю тебе з твоєю черговий датою. Нехай всі цілі, які ти собі намітив, легко здійснювалися. Нехай не буде тебе лякати труднощі. Я завжди з тобою, я завжди поруч. Я буду тебе надихати. Приймай мої найкращі побажання і залишайся завжди кращим.

***

У цей чудовий і сонячний день я хочу побажати твоїм батькам довгих років життя і сказати «велике спасибі», що вони подарували світу справжнього чоловіка, а мене надійний тил і опору. А тобі я хочу побажати великих перемог у всіх починаннях, поваги друзів. Солоденький, З Днем Варення!

***

Милий мій іменинник! Сьогодні весь світ закоханий в тебе, і я в тому числі! Вірніше, я перша в черзі, хто в тебе закоханий! Ти – моя мрія! Вітаю тебе з важливою датою в твоїй, і в моєму житті, і бажаю, щоб ми з тобою і далі продовжували ділити разом всі знаменні дати у наших відносинах! Як чудово йти в ногу з тим, хто тебе розуміє з півслова, з ким немає розбіжностей зовсім! Хоч ти практично досконалий і досконалий, все одно бажаю, щоб життя прагнула дарувати тобі мотивацію кожен день і можливість стати краще! Адже, немає межі досконалості! Бажаю тобі помічати життєві цінності в дрібницях і радіти тому, що у тебе вже є! Будь щасливий, не дивлячись ні на що і всупереч усьому! Ти – найкращий! Будь щасливчиком долі, у тебе це добре виходить! Нехай сьогодні безліч побажань, подарунків і посмішок твоїх гостей стане окрасою цього дня!

***

Коханий мій, я хочу зізнатися, що немає людини великодушне, відважніше і відданіше, ніж ти! І це не все твої чудові якості - їх набагато більше! Не хочу витрачати на це час - хочу просто бути поруч, піклується про тебе, оберігати і міцно любити!

***

Своєму коханому хлопцеві я хочу побажати великого щастя в день його народження. Дарую тобі далеку зірку, мій дорогий, як бажаний успіх. Прагни до вершин, мій ненаглядний і зустрінеш там своє щастя. Я завжди буду поруч з тобою і буду підтримувати всі твої починання. Я люблю тебе!

***

За весь той час, що ми з тобою знайомі, були різні, разом пережиті ситуації, від яких хочеться посміхатися, і які тепер залишаться у великому обсязі в нашому спільному банку спогадів. Але були і ті, які можуть викликати смуток, і якщо я була тому причиною, а в більшості своїй це могло бути швидше за мене - прости мене, будь ласка! Хочеться побажати тобі всього того, що тобі необхідно для гармонії всередині тебе, щоб з тобою завжди були твої люди, близькі та головне ти сам, як би це дивно не звучало. Тому, що, крім рідних, важливо щоб ти міг покластися на себе в різних спірних життєвих ситуаціях, які в будь-якому випадку виникають в нашому житті. І я абсолютно впевнена в тому, що ти знайдеш себе і свій внутрішній стрижень. Бо в тобі він виразно точно є! Все у тебе вийде! Будь щасливий, рідний мій! І якщо що, ти завжди знаєш, у кого можна попросити допомоги. З Днем Народження!

***

Мій улюблений, неймовірний, з днем народження! Бажаю тобі веселки емоцій: щоб кожен раз в неймовірних променях сонця показувалися в твоїй душі наша яскрава червона любов, чудове помаранчеве щастя, жовта сяюча радість, зелена впевненість, блакитна мрійливість, синя блакить успіху і фіолетова міцна дружба!

***

Коханий мій, з днем народження тебе! Ти самий справжній і нереально чудовий чоловік, якого я люблю всією душею. Я тобі бажаю найкращих життєвих благ, позитивного настрою, бурхливих емоцій, успіху і достатку. Нехай реалізуються твої ідеї, нехай чекають попереду нові горизонти. Я дарую тобі свою любов, мільйон поцілунків і велике щастя. Тобі просто потрібно посміхнутися і бути ще щасливішим поруч зі мною.

***

Мій дорогий чоловік, ти для мене цілий світ. Кожен твій вчинок виявляється воістину важливою, адже він переконує в тому, що в наші дні ще живуть справжні чоловіки, які готові на багато чого для того, щоб дарувати щастя своїм близьким людям. Хочу привітати тебе з Днем народження і побажати тільки самого кращого, адже я вірю в те, що ти заслуговуєш такого повороту у житті. Будь ласка, прийми мої щирі вітання, адже я можу бути спокійна за тебе тільки, якщо з тобою все буде добре. Я обожнюю тебе, знаєш, мої слова – це не порожній звук. Насправді Я мрію бути поруч з тобою, хочу опинитися супутницею всього твого життя і музою. Бажаю відкриття нових граней життя та звершення всіх існуючих планів. Рідний мій, будь ласка, будь самим щасливим, адже тільки в цьому випадку я зможу бути спокійною. Я вітаю тебе з величезним трепетом в душі!

***

Зі святом тебе! Нехай між нами ніколи не виникне стіни нерозуміння і завжди тільки хороші відносини зігрівають нас. Відкрий очі і подивись навколо: світ сповнений прекрасних людей і великих ідей. І якщо тобі коли-небудь знадобиться моя допомога, щоб їх реалізувати – я завжди поруч. Ти став старшим на рік, так будь же щасливішим на 200%, чи любимо і долею, і тими, хто тебе оточує.

***

Сонце моє яскраве, ти освежаешь моє життя променями надії, радості і добра! І я хочу, щоб ти в моєму житті світив мені, як можна довше!! Коханий мій промінчик, з Днем Народження! Бажаю, щоб твоє яскраве сяйво не затьмарювали похмурі хмари смутку, нехай погода у тебе на душі буде сонячної цілий рік! Бажаю тобі яскравих подій, сприятливих рішень питань, радісних новин, успішних починань, світлих намірів добрих вчинків і легкої удачі! І хоч ми з тобою тільки зустрічаємося, я не шкодую, що познайомилася з тобою! У мене на тебе великі плани, мій улюблений хлопчик! Спасибі тобі, що з усіх дівчат, які в'ються навколо тебе, ти віддав перевагу мені! Хочу наші відносини робити краще з кожним днем, з кожною зустріччю, з кожним телефонним дзвінком! Залишайся таким же гідним хлопцем у моїх очах завжди! Люблю тебе, мій дорогий!

***

Дуже вдячна тобі, коханий, за твою цілодобову підтримку і допомогу невпинну, нехай тебе оточують тільки добрі, порядні, віддані, чуйні, доброзичливі товариші, співробітники і друзі.

***

Бажаю тільки успіху у всьому, що в житті важливо, і головне – треба! Хай все буде добре у тебе, і ніщо не зможе збентежити! Бажаю великих хвилювань, які будуть пов'язані тільки з прекрасним і добрим, а також, веселим в житті нашої! Нехай море влітку буде спокійним і прохолодним, і нехай завжди знайдуться ті, хто зробить кожен день твого життя – кращим з кращих! Бажаю, своїми словами, завжди мати те, що так хочеться мати! І нехай ніколи не набридають всі можливі тільки радості життя! Бажаю багато грошей, і не просто так, а щоб їх заробляти, але при цьому, не надто орати! Нехай любов знайде тебе завжди! І нехай в особистому житті вже все буде збалансовано! З днем твого народження! І мамі твоїй – уклін найнижчий, адже саме вона народила тебе в цей гарний і світлий день! Хай усмішка не сходить з твого обличчя! Всього доброго і зворушливого тобі!

***

Кохана, ти для мене самий рідний, самий головний хлопець на землі. Я з нетерпінням завжди чекаю зустрічі з тобою. Іноді я заздрю сама собі, що у мене такий хлопець. Сьогодні ти відзначаєш свій день народження. Прийми найтепліші, найщиріші вітання. Нехай кожен твій день наповниться радістю і прекрасним настроєм. Бажаю міцного здоров'я тобі, успіхів у всіх починаннях. Всіх благ тобі, удачі у всіх справах, мирного неба, добробуту і благополуччя. Хай добрий ангел береже тебе завжди.

***

Милий мій, з Днем Народження! У цей день я хочу побажати тобі самого найкращого і щоб у твоєму житті були тільки ті люди, які тебе люблять! Здоров'я тобі бажаю, як у російського богатиря, щастя, як у затятого оптиміста і любові, як в кіно! Проведи цей день тільки з близькими людьми, залишайся таким же класним, позитивним і товариським! Нехай при вигляді тебе руйнуються планети! Бажаю тобі лише добра попереду, і ангела-хранителя позаду! Насолоджуйся танцем життя, бери від життя все, цінуй молодість, люби ближніх, і ніколи не дозволяй похмурим думкам вриватися до тебе в свідомість і псувати твоє вічно святковий настрій! Бажаю тобі виконати місію кожної людини – бути щасливою! Звичайно ж, для цього буду тобі потрібна я, і я буду з тобою поруч завжди, при будь-яких життєвих обставин! Люблю тебе, ціную тебе, пишаюся тобою!

***

Настала північ, день твого народження. У мене спрацював нагадування. Але мені нема чого воно: я завжди пам'ятаю цю дату. Тому що важко забути гарних людей. Бажаю тобі, щоб все, що є у тебе доброго, збільшилося в сто разів, а все погане розбилося в пил з настанням цієї нової півночі. Нехай тобі супроводжує щастя і успіх, гроші стеляться до твоїх ніг, а улюблені жінки ніколи тебе не засмучують. З днем народження, а тепер можна спати.

***

Сьогодні чудовий день! Сьогодні День Народження у одного з самих чудових хлопців, з усіх моїх знайомих! Моє серце у нього в полоні, і я думаю, що це - навіки! З тобою я зрозуміла, що таке щастя, в твоїх обіймах я зрозуміла, що таке любов! Я дуже хочу, щоб всі поставлені тобою цілі обов'язково збувалися! Будь щасливий, любимо і не переставай надихатися моєю любов'ю! Нехай життя дарує тобі не тільки яскраві емоції, але і найкращих людей, перевірених роками! Залишайся такою ж цілеспрямованою і у тебе все вийде! З тобою пов'язано все найкраще! Ти даруєш любов, щастя, радість і насолода кожною хвилиною життя в твоєму бурхливому потоці подій! З тобою поруч, небо над головою завжди світле, посмішка на обличчі не хоче йти і, сльози, сльози проливати хочеться тільки від щастя! Як би далеко ми не були одне від одного, я завжди мрію бачити тебе поряд зі мною!

***

Вітаю тебе з Днем народження! В цей день побажаю, щоб ти і далі своєю сонячною посмішкою зміг постійно запалювати радість і щастя в серцях інших людей. Мрій і здійснюй заповітні бажання в реальність. Нехай кожен день твого життя буде наповнений морем позитивних емоцій. Ніколи не дивись на невдачі. Вони приходять до тебе тільки для того, щоб ти зміг показати свою силу і з усіх складних ситуацій вийти переможцем. Бажаю, щоб ти на своє життєвій стежині зустрічав тільки хороших людей і вірних друзів. Будь терплячим до всіх випробувань. Ніколи не живи минулим. Думай тільки про те, як можеш змінити себе і світ сьогодні. Всього тобі самого найкращого від щирого серця! Спасибі, що ти є у мене!

***

Сьогоднішній день повинен бути особливим. Тому що саме в цей день ти багато років тому народився. І так як ти дуже весела і товариська людина, ти будеш сьогодні у центрі уваги. Привітати тебе прийде багато народу. Це будуть і родичі, і друзі, і просто твої знайомі. Ось чому я дуже сильно постаралася, щоб зробити для тебе це свято по-справжньому прекрасним. Сподіваюся, що у тебе вийде оцінити все це гідно. А зараз ти повинен привести себе в належний вигляд. І під кінець мені б хотілося тобі багато чого ще сказати. Але, знаючи, як сильно ти не любиш ці довгі промови, я просто скажу тобі, живи щасливо. Проведи всі свої дні так, щоб тобі потім не було за них соромно. А тепер поки що. Живи щасливо! Нехай у тебе все буде відмінно! Я завжди вболіваю тільки за тебе!

***

Сьогодні День народження у самого доброго в світі людини. Коханий, я точно не можу сказати, чи є ти насправді таким добрим чи це поширюється лише на мене. Я хочу привітати тебе з твоїм довгоочікуваним і таким улюбленим святом, а також побажати тобі міцного здоров'я і любові. Я бажаю тобі кохання для того, щоб ти частіше згадував про мене, а то ти зі своєю роботою просто забуваєш про всіх на світі. Дорогий мій. Мені хочеться, щоб ти ніколи не сумував і не переживав по дрібницях. Ти неймовірно сильний і мужній чоловік, який вміє тримати свої емоції при собі, тому що не хоче засмучувати своїх близьких і рідних людей. Нехай кожен твій день буде схожий на свято, мій дорогий. Повір, що я в змозі зробити для цього все, мій роднуля. Для тебе мені нічого не шкода, бо ти є моїм самим близьким людиною.

***

Мій рідний коханий чоловічок, з твоїм днем тебе, моя радість! Дякую тобі, за те, що ти є! За це постійне «поруч»! Так, буває складно! Так, ми дуже різні! Деколи, навіть неможливо! Але наявність сварок адже теж визначають небайдужість! І у тебе є унікальна особливість — ти даруєш в любові свободу! Наделяешь силою і вірою! В тобі є не згасає оптимізм! І я дуже хочу, щоб вогонь твоїй душі горів і далі! З Днем Народження, мій колючий кактус! Бажаю тобі терпіти мене і далі! Залишатися таким, який ти є зараз! Не змінюйся, мій ласкавий звіря, не під гнітом обставин, не під пресингом подій! Я люблю тебе не за щось конкретне, я люблю тебе за то, що ти живеш у мені! Будь щасливий, мій коханий! Просто будь! «Любов живе три роки», – сказав колись Бегбедер. Я щаслива вже тому, що він помилявся, адже у нас з тобою попереду - знак нескінченності!

***

Від усієї душі вітаю тебе, коханий, з твоїм днем народження! Ти найдивовижніший і самий прекрасний людина на землі. Ти - моє повітря, моє натхнення. Ти моє щастя, моя радість. бажаю тобі, щоб всі мрії збулися і сни втілилися в реальність. Нехай все у тебе буде на вищому рівні.

***

Всі шукають ідеальних чоловіків, а який він ідеальний? Я таких не знаю! Але я знаю, що для мене ідеальний ти! Ти завжди ніжний зі мною і добрий! Я б хотіла народити тобі сина і доньку! Адже з таким чоловіком можна і все життя прожити! Дорогий мій! Будь завжди таким же добрим і ласкавим! Міцного тобі здоров'я! З Днем Народження!

***

Бажаю тобі ароматних троянд, бажаю тобі діамантів зірок, бажаю тобі повірити в долю, бажаю тобі я любити на біду! Чоловік мій вірний і чистий, бажаю в день народження тобі, щоб було все у твоєму житті чудово!

***

Коли коханий відзначає свій День народження тільки з тобою, ніби долучаєшся до таємниці... В цей день ти йому дорожче всіх, тільки тебе він міцно обіймає і цілує ніжно... Цей день – для двох, що поділяють навпіл єдиний такий день у році. Вітаючи тебе, я хочу ще раз зізнатися в любові і, прочитавши бажану відповідь у твоїх очах, додати, що бажаю тобі завжди залишатися таким же затишним, ніжним і ласкавим, як зараз. Нехай тебе не торкнуться турботи і суєта, нехай всі твої плани блискуче виконуються, а твої друзі будуть самими вірними і хорошими!

***

Коханий, я вітаю тебе з Днем народження. Сьогодні ввечері давай разом запалимо свічки, згадаймо дивовижні миті життя і дивовижні подарунки долі. Знаєш, ми вже багато пережили разом і я вірою в те, що далі наше життя буде складатися все з великим позитивом. Нехай життя приготує для нас нові сюрпризи і відкриє нові можливості, адже тільки в цьому випадку ми можемо опинитися воістину щасливими один з одним. Хочу побажати тобі впевненості у щасливому майбутньому і безтурботності. Нехай ти будеш сміливим і відчайдушним, вдалим і щасливим. Рідний мій, я насправді вірю в те, що в твоєму житті все обов'язково складеться якнайкраще. Пам'ятай про те, що я хочу бути тільки з тобою, готова подолати з тобою будь-які життєві повороти. Ти – подарунок моєї долі, а я сподіваюся бути твоїм подарунком. Обожнюю тебе, адже наша зустріч не просто так сталося.

***

З днем народження, мій хороший! Незабутніх днів побільше тобі, відмінних справ. Поспішних дій не приймай, раніше лягай відпочивати. Нехай кар'єра кличе, життя струмочком пливе, ну а щастя, нехай птахом співучої в будинок стукає. Не горюй, і всі перепони на шляху, ти їх помахом руки вершки. Не болів, і на курси англійської ти запишись скоріше.

***

Позитиву тобі, мій милий, чудового настрою та всього найкращого! — Поздоровлення коханому своїми словами

***

З Днем Народження, моя рідна душа! Вітаю і бажаю легко досягти всього того, про що ти мрієш! Твоєму прагненню можна позаздрити, і мені дуже хочеться бачити тебе завжди щасливим! Ти моя гордість, ти моє велике щастя! Бути твоєю дівчиною величезне задоволення! Про такого хлопця як ти, можна тільки мріяти! Спасибі тобі, що радуєш мене щодня, дивуєш і восхищаешь! Ти - моя відрада! Я тебе дуже люблю! Будь щасливий! Впевнена в тому, що кожен присутній в цей чудовий святковий день підтримає мене. Тільки ти міг зібрати таких людей разом, адже твоєї харизми та любові вистачає на всіх! Бажаю тобі провести все життя в оточенні люблячих людей, радіти новим знайомствам, подій і власних успіхів! Та хай тобі не важко буде домогтися бажаного самому! Адже ти – справжній чоловік!

***

Улюблений мій чоловік, мій дорогий і важливий людина, вітаю тебе з днем народження. Нехай поклик твого серця завжди приводить тебе до перемоги і успіху, нехай у наших стосунках завжди панує гармонія і взаєморозуміння, нехай ніщо не зможе завадити нашому щастю, нехай твоя натура не знає поразок, нехай на Землі не існує страхів для твоєї душі.

***

У твій день народження я бажаю тобі любові і гармонії, порозуміння і стабільності, здоров'я і бадьорості. А ще – залежно! Нехай все в твоєму житті залежить тільки від тебе! Мудрих тобі рішень!

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі